ajuda necessària sobre el poder a un regulador de 5v

T

Taos

Guest
Hola a tots!!!

He fet una targeta amb un microxip (16F876) i un IRF3205 Power MOSFET.
El MOSFET unitats a 3 de motor que utilitzen una font de 24 V DC.Estic usant la sortida PWM del PIC (0-5V) per ajustar el MOSFET de 0-24V.Aquest control de velocitat funciona bé, però estic usant un L7805 per convertir 24V a 5V per al microcontrolador PIC.El IRF3205 és fred, però la L7805 és molt calenta !!!!.Sé que el L7805 només pot conduir 1A de corrent, però les 2 preguntes són:
Si el MOSFET es regeix el motor, per què la L7805 és calenta?(pot ser calent el IRF3205 ...)
Com puc fer fred de la L7805?

Gràcies per la seva ajuda, aquest és el meu primer post.

Records

El meu amic, crec que es va perdre el punt!

La tensió de la conducció de la IC i la font d'alimentació dels F86 són dues coses diferents.

Tingueu en compte el següent: El L7805 és una font d'alimentació constant per al PIC, per tant, independentment de l'operació PIC seguirà sortida per el PIC.Aquests dispositius són disipating molt poder i un bon enfocament en el disseny d'aquests circuits és posar un dissipador de calor d'alumini.

Però també es pot seguir aquesta configuració: Baixant de 24V DC a 5V DC és una caiguda de 19V que pot fer que el seu IC capaç de cuinar els ous!Intenta dissenyar un període de tres passos de voltatge de fase.El primer pas serà la caiguda de tensió de 24V a 15V.Segon pas de 15V a 9V i una tercera de 9V a 5V.En utilitzar aquest configuraion tindrà menys dissipació d'energia.Vostè ofcource necessitat d'utilitzar la calor d'alumini s'enfonsen en les tres CSI, però ara la calor serà molt menor.Crec que hi ha dispositius com L7815, L7809 o valors similars.

Confia en mi, perquè funcioni.

I recordi sempre: El seu motor és conduït pel MOSFET que es driver (obert / tancat) pel PIC.No hi ha manera que la tensió a través dels PIC s'acaba al motor!

D.

Sí, ja sé que és veritat, però quan ús una resistència al lloc del motor de la L7805 és fred, i quan utilitzo el motor, llavors és calenta.
Vaig a intentar tot el que vostè va dir.Gràcies per ajudar-me.

És el valor d'una resistència semblant a la càrrega resistiva d'un motor?És a dir, si utilitzeu una resistència de 1MΩ però la càrrega del motor és 300MΩ la dissipació d'energia en la L7805 serà menys que menys corrent fluirà a través de la resistència.

D.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back