ajuda: Hi ha alguns petits errors en les solucions de Razavi

C

china_xiong

Guest
Hi, i everyone.when treballat en els problemes de circuits integrats CMOS analògics capítol 8 comentaris, he trobat que alguns dels meus respostes no són exactament les mateixes que les solucions per Razavi.Per exemple, els problemes del capítol 8 8.16 i 8.17, tinc el guany d'obrir 18,42 i el factor de retroalimentació 0,5 aleshores el guany de bucle 9,21, mentre que va obtenir guany de bucle diferents utilitzats -vf/vt.la solució està malament ?[][/ img] [/ youtube]
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Això és perfectament possible i, de fet, sabent que la solució manual no va ser escrit per Razavi si mateix, pot ser no tan estrany.

Sobre la pregunta específica, jo no ho sé.Però també estan d'acord amb la solució del manual de vegades.Tot i que poques vegades.

Només va tenir un breu cop d'ull a la seva solució, vigilar per error de la "primera".(Demano disculpes per aquest mètode destructiu).Crec que Rd2 s'ha de prendre en compte en guanyar la primera etapa en l'anàlisi de cicle obert, el que RS1 | | RF no és correcte en aquest cas, ha RS1 | | (Rf Rd2).En llaç obert, la sortida està oberta, no en curt, de manera que Rd2 és "vist" per l'etapa d'entrada.

can u plz carregar el llibre de solució de Razvi?I want it ..thnks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back