ajuda en els arxius de la tecnologia per a la creació de Synopsys via làctia de dades

S

s3034585

Guest
hola nois vull aprendre diversos arxius de la tecnologia que es requereixen per a la creació de Synopsys base de dades de Milkyway. Els següents són els arxius que es requereixen. 1) Un arxiu de la tecnologia (. TF) 2) arxius (GDSII. GDS) 3) arxius TDF (. TDF) 4) Bloc d'informació d'orientació en un arxiu. CLF 5) Un arxiu de les limitacions (. COSUDE) que contenen les limitacions de temps i el rellotge les definicions 6) EDIF netlist arxiu (. FED) que conté la informació de connectivitat 7) Disseny de base de dades d'arxiu (. db) que conté llista de connexions, el temps i les restriccions de disseny de regles que vull aprendre l'estructura d'aquests arxius perquè jo pugui crear els meus propis arxius . Si algú té informació sobre ells o els enllaços pot pls em diuen. Serà una ajuda gr8. Gràcies per endavant. Tama

o pot obtenir més coneixement sobre aquests arxius de ES VEN. o si han venut i després anar Throu ella.

Hola Arunragavan Gràcies per la seva resposta. Jo no sé el que es ven es pot pls em diuen sobre això. Gràcies per endavant Tama

VENUT és la documentació en línia de Synopsys. Conegui quin és el seu SiteID empresa i registrar-se en solvnet.synopsys.com. Vostè pot trobar la documentació en línia després d'entrar en solvnet o descarregar tot el conjunt de Synopsys ftp

VENUT conté tota la informació sobre les eines de Synopsys i bon consell per al disseny. o millor que llegir els materials venuts. ingressa al ftp de Synopsys i VENDRE. per a l'inici de sessió o ha de requerir EDA relacionats Identificació del correu de la companyia per registrar-lo.

tf definir la tecnologia d'informació del procés o utilitzant. com les capes de metall, resolució, gorra, de pas, etc, molt a dir, es refereixen a la imatge proporcionen la guia d'Astro. GDSII és un format binari que emmagatzema la informació de disseny. o utilitzar aquest format per tapeout xip de ur general. Usant GDSII, o pot generar la vista de detall en cèl · lules via làctia. db és el format de Synopsys específic. o pot guardar el disseny en aquest format, i transformar de la llibreria en format db. COSUDE és un arxiu de restricció, que en general contenen l'especificació del rellotge, de definir la ruta multicicle i algunes restriccions de disseny, si tu saps de síntesi, tu saps això. EDIF és el format de llista de connexions.

de fet o pot ser que Google la xarxa per es venen! ¡Bona sort!

Hola Nois Gràcies per la seva informació .. Pot vostè pls dir-me on puc arribar a estudiar l'estructura d'aquests arxius perquè m'ajuda a entendre'ls. Gràcies per endavant Tama [size = 2] [color = # 999999] Afegit després de 0 segons: [/color] [/size] Gràcies Hi Guys per la seva informació .. Pot vostè pls dir-me on puc arribar a estudiar l'estructura d'aquests arxius perquè m'ajuda a entendre'ls. Gràcies per endavant Tama

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back