Ajuda amb el discret amplificador de reparació, plz?

J

J_Verschueren

Guest
Hola,

Estic intentant reparar la d'un amplificador de 12 canals del mesclador / amplificador per a una companyia de teatre local.Diagrames de circuit: http://users.telenet.be/jan..verschueren./Spirit_Pwstn1200_Schem.pdf (2.2MB pdf).

El problema afecta el canal dret de l'amplificador de potència (pàgina 9).Quan es va venir a mi hi havia una tensió de corrent a la sortida, l'inici del circuit de protecció (pàgina 10).

Les úniques coses que vaig poder trobar en el mal que es P31 i P32 (de nou la pàgina 9), que van ser molt baixes en el corrent de guany (12 en lloc d'un mínim de 50).La substitució d'ells "espècie de" solucionat el problema en el circuit de protecció que ja no està activa, però, la tendència actual a través d'aquest amplificador és ara 850mA (ha 17mA), que és massa, obiously, i hi ha encara força de DC a la sortida davant de l'altra part (70mV comparació amb 5mV al costat esquerre).

Un ràpid (en circuit) la comprovació de components passius no revela cap errors evidents (he provat tots els transistors del circuit) i de comparació de punt d'ajustament de tensió entre les dues parts no llancen grans diferències, excepte en el col leccionistes de P33 i P34.A l'esquerra (bo) banda (pàgina 8 / Q11
i Q12) són 2,00 V i-2.00V repectively, mentre que a la (errònia) costat dret són 1,75 V i-0.57V.Em pregunto si aquesta és en realitat una indicació d'una falla en algun component o simplement resultat de tenir una forma massa biaix actual a través de la secció de potència.

Hi ha alguna manera intel ligent de resoldre aquest problema (és a dir, sense control desoldadura i cadascun dels components en la PCB control de totes les pistes)?La Junta de Coordinació del disseny és pobre i la qualitat dels PCB en si és pobre també.M'agradaria no haver de fer un munt de soldadura en aquesta cosa.Així mateix, no vol gastar una quantitat desproporcionada de temps en ell, si és possible.

Qualsevol comentari / suggeriments apreciada.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back