Ajuda: ADS pregunta _ expressió variable

X

xidian123

Guest
Si [color = red] Vs [/color] és una sortida, com puc expressar [color = red] Vs (10 KHz) [/color] en ADS? ?

si la freqüència de sortida és 10 kHz, podreu obtenir el valor d'Us [0] si la freqüència d'inici és una mica diferent, llavors s'estableix d'acord als punts de freqüència

Sí ~ ~ ~ 3Q ^ ^ Podria vostè explicar que més particularment ~ de la freqüència d'inici és 0, i la freqüència de parada és de 10 MHz, pas = 10 Hz .... Quina és l'expressió de Vout (10 KHz)?

utilitzar una funció del que (sortida) a la pantalla de dades. Em sarja de mostrar la dependència, la quantitat de punts, etc tipus per a les dades de freqüència d'ús de l'expressió [1000], llavors ha de mostrar 10kHz. si no, s'ajusten a freqüència [1001 o 999], llavors definitivament es veurà com 10KHz. Dit això, el nombre d'Us [999 o 1000 o 1001] per obtenir la resposta requerida 10KHz.

[Color = xarxa] Moltes gràcies! [/Color] La seva resposta és molt útil lliure El document adjunt és el meu projecte ADS2008. Vull configurar el màxim (Phase_Margin) a 10KHz, però no sé com de configuració de la meta. (L'actual (Phase_Margin) màxim és de prop d'1 KHz, consulteu datadisplay) em podria ajudar a modificar el projecte?

No tinc llicència de la Direcció General de PLL amb mi. Si us plau, busqui ajuda dels altres.

Gràcies per donar idea ~ ~ He treballar ~ ~ ~ ^ ^ Si el PRJ es necessita, vostè pot enviar al meu ~ ~ wxch2000@hotmail.com

Hi ha una variable anomenada com "UnityGainFreq" Vostè pot canviar la seva freqüència en la que el marge de pahse cal optimitzar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back