Ajuda a Darlington matriu ULN2003A

B

btminzon

Guest
Hola, necessito al meu amplificació d'entrada de corrent de 25mA a 100mA, i jo willl utilitzar aquest xip ... Com ho puc fer servir? necessita una resistència extra o circuit? Mai he treballat amb la matriu darlignton ... gràcies gent!

Hola, LA DIFERÈNCIA només al voltant d'un sol transistor Darlington i un arranjament és que cal respectar la dissipació de potència total en el dispositiu, aquests xips es normaly usar com un switch i no com un amplificador, però gens de petita potència es pot utilitzar també . RGS

hola, sí. es pot usar. vostè no necessita cap resistències. només el LSN. []'S

Així que no és necessari per polaritzar, com un folower emissor, comom-base, etc? TNX nou

No Entre la fitxa que té algunes resistències que fan de la polarització. Però, per a major seguretat, pot utilitzar una resistència de dissipació d'energia. Per tant, posar una resistència en sèrie amb l'emissor ULN2003A (sortida). mira ULN2003A full de dades per obtenir més informació. Ok? []'S

btminzon, vostè pot descarregar el full de SGS-Thompson dades de: ~ http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/U/L/N/2/ULN2003A.shtml Aquesta fitxa tècnica té shematics de la Darlington etapes. Aquest dispositiu està dissenyada per funcionar com un inversor lògic alt. En altres paraules, es converteix en "ON" quan la tensió excedeix inpute el "1" llindar de tensió del dispositiu. Atès que les etapes Dalingtons shar una base comuna, i les connexions de base no estan disponibles, seria molt difícil d'utilitzar aquest dispositiu en una aplicació lineal, ja que seria gairebé impossible d'aconseguir un punt de polarització estable. Records, Kral

només es pot connectar l'entrada del circuit i la sortida, així com la font d'alimentació, que funcionarà amb normalitat. salutacions [quote = btminzon] Hola, necessito al meu amplificació d'entrada de corrent de 25mA a 100mA, i jo willl utilitzar aquest xip ... Com ho puc fer servir? necessita una resistència extra o circuit? Mai he treballat amb la matriu darlignton ... gràcies gent! [/Quote]

Hola injecció de 25 mA a la base de uln200X ho saturen pel que l'utilitzarà com un interruptor només en la seva aplicació si el que ha d'utilitzar una resistència de pull up igual a Vcc dividit per 0,1 amperes i el valor resultant serà el valor de la resistència en Ω.

algú que m'ajudi plz. he creat l'arxiu de biblioteca a la captura de OrCAD per al ULN2003. Si em va començar el disseny del PCB en la disposició que mostri l'error de que no hi ha 9 pin plz ho cregui, però em crea 9thpin (COM pins) i connectar-se a VCC +5 V. que mostra error una altra vegada i una altra, què puc fer?

El millor que pots fer és tornar als llibres de teoria, com Kral ha assenyalat, això no és un dispositiu que s'utilitzi en una aplicació lineal, que es concep com un interruptor de terra de l'alimentació lateral. El passador de "COM" és la unió comuna dels díodes interns, destinat a fixar el 'rebot' de la commutació de càrregues inductives. No farà res en absolut si s'intenta utilitzar el CI en una manera lineal, però si ho connecta a menys de la tensió d'alimentació va a provocar tensions inesperades de sortida. El pin 'GND' és la connexió emissor comú de tots els transistors interns i les xarxes de polarització, no es pot utilitzar com una sortida, si més no amb resultats predictibles. El que suggereix que s'injecta a la base de 25 mA (entrada) pin és també ridícul, ja que necessitaria més de 68v al pin per fer que el flux de corrent molt, és impulsat tensió, impulsat no corrent i el voltatge per arribar a la saturació és menor que 5V. Si vostè està realment a la recerca d'un amplificador de corrent, tingui en compte només un transistor bipolar única, només se li demana un augment de 4 pel que no és complicat. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back