ADC

Y

yalda_1749

Guest
Com puc utilitzar un ADC de 10 bits (com una a la UC AVR) amb alta resolució com un pleaz? ADC 12_bit m'ajuda, gràcies

Hola Yalde,
La resposta curta és, no es pot.Vostè pot fer que sembli més bits per sobre-, però que s'introdueixen errors també.La millor cosa a fer seria afegir un ADC extern, com LTC1298 que interactua amb SCI (3 línies de la seva micro.) Espero que això respongui a la seva pregunta, però si tens més, només pregunti.
Els meus millors desitjos,
Robert

Hola Yalde,
Vostè va demanar més informació, i m'estic donant aquí, a l'esperança que ajudarà als altres, també.Bàsicament, amb el LTC1298 implica el següent:
(1) Activar CS tenint un baix nivell.
(2) Música (desplaçament cap a fora) bits de configuració a la LTC1298.
(3) Llegir (canvi de) la mesura de 12-bit de la LTC1298.
(4) Desactivar CS tenint en alt.
El full de dades mostren aquests processos, i com connectar al seu controlador.Heu de descarregar la fitxa de dades de la LTC1298 i mirar a través d'ella.Vostè pot trobar aquí:
http://www.linear.com/pc/downloadDocument.do?navId=H0, C1, C1155, C1001, C1158, P1445, D2760
En quin idioma utilitzeu per al programa de la seva micro?No estic molt famillies amb el AVR, estic més en països insulars del Pacífic, i ha estat molt fàcil d'utilitzar aquest xip amb PIC.
Espero que això ajudi, però si vostè té més preguntes, només pregunti.
Records,
Robert

yalda_1749,
Podeu obtenir més resolució mitjançant l'addició de soroll a l'entrada analògica, i prenent la mitjana de múltiples mostres de la sortida d'A / D.Tingueu en compte, però, que aquesta tècnica millora l'única resolució, no l'exactitud.
Records,
Kral

o pot anar de 8 bits also.10 bits és quasi 10-15 vegades la dels 8 bits.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back