5V a +-12V a 30 mA amb convertidor DC / DC

F

fjpompeo

Guest
Necessito un aïllat convertidor DC / DC que amb 5V en rebut de +12 V i-12V (no cal ser precisos simètrica) amb font d'alimentació de 30 mA. Això serà utilitzat en un convertidor de RS422 a RS232, si és possible amb el LM555 o el LM3524 o ua494 o qualsevol altre IC molt popular. Salutacions, Fernando

Comproveu MAX253. Llavors vostè no ha de preocupar ... Per dissenyar el seu propi convertidor flyback amb un oscil lador que és o free-running o d'encesa / apagat controlat, PowerIntegrations tenen un munt de notes d'aplicació en el disseny d'un bon transformador i les discussions teòriques. Però em quedo amb el MAX253 o similar ... / Janne

Fernando, Fes una ullada a la LM2585) http://www.national.com/ds/LM/LM2585.pdf ) de la Nacional. Ells tenen una nota d'aplicació per mostrar com crear exactament el que necessita (+5 V en, + /-12V a terme) en un recompte molt baix de les parts. La part més difícil de dissenyar un aïllament de convertidor DC-DC, almenys per una persona no-poder, és el disseny del transformador d'aïllament. Nacional ha acordat amb Coilcraft per abastir el transformador d'aïllament descrites a la nota d'aplicació, fent d'aquest un bonic solució clau en mà.

És MC34063 CONVERTIDOR CC / CC aïllat? On puc aconseguir alguns exemples d'aplicació? Salutacions, Fernando.

hola si vostè no ha d'usar l'opció més barata, llavors vostè pot utilitzar un DCDC llest com TMA 0512D d'energia Trace o vestit curt per

Hola TI ofereix plug-in de mòduls d'alimentació, de manera que no hi ha necessitat de construir qualsevol cosa. Salutacions

Hola a tots! Estic en la mateixa situació de Fernando. Estic buscant en algun convertidor DC-DC aïllat almenys de 4kVrms. I'v trobem aquest VHS2-S5-S12-SIP, però em temo que no puc aconseguir algunes mostres o comprar alguna unitat a tractar. És vostè l'haver trobat alguna cosa similar a comprar? ah, també ha de ser una mica (10-20mm - menys d'1 polzada), gràcies. pg. Jo solia max253 i és molt bo!

Encara no. Estic tractant d'utilitzar un convertidor analògic digital, sinó que està en fase d'avaluació. 73, Fernando

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back