12 pins del cable de dades

A

alqasim

Guest
Tinc dos cables, Com puc saber quines són les pèrdues per a cadascun?, Què és millor?

I quina és la longitud màxima que pot suportar aquests cables?
Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Això no es pot determinar sense conèixer el mode de funcionament (single-ended/differential) i la gamma de freqüències de la senyal.

El LiYCY (TP) té dos avantatges fonamentals davant la LiYY: Blindatge i parells trenats.La construcció de parell trenat de resultats en un determinat diferencial d'impedància (al voltant de 120 ohms) i promet limitar l'parlar amb un rang tolerable.

Especificacions de la pèrdua dels cables de parell trenat també estan donades per alguns manufaturers per cable, crec.

Sr FVM adjunt, trobarà l'aplicació que aquest cable s'utilitza.

vostè em pot orientar com decidir el cable.

Salutacions cordials

El dispositiu està utilitzant lent (9600 bauds) RS422, probablement LiYY treballar amb el cable, però el parell trenat, seleccionats LiYCYtp és més fiable.Amb resistències de terminació en el receptor, la transmissió de dades en sèrie poden treballar durant uns quants km de longitud, si és necessari.El GPS calendari de sortida de pols que pateixen alguna incertesa addicional amb un cable llarg (si
s'utilitza en l'aplicació).

Sr FVM es pot decidir quines són les que falten informació que necessitem saber per decidir quin és l'altura màxima que pot suportar aquest cable.

una altra cosa, vull de vostès per explicar el que ha dit l'última vegadaCita:

Això no es pot determinar sense conèixer el mode de funcionament (single-ended/differential)

RS 422 és diferencial i es pot transmetre a través de parell trenat sense interferències àmplia.No
sóc expert GPS (Només
s'han de mostrar un codi NEMA GARMIN de mà, una vegada).Jo encara no entenc, si vols transmetre la sèrie de dades única o l'ús de l'EPA també la producció i el calendari que vostè té la intenció de resolució.Longitud de cable que es necessita en la seva aplicació al màxim?

PD: Des de la fitxa Acutime segons tinc entès, que el cable d'interfície subministrat és bàsicament similar al seu parell trenat blindat.Si la font d'alimentació és a través del cable d'interfície, la de les resistències en el filferro calibre, respectivament, també importa.

El que he entès - a partir de la discussió anterior - és la següent:

a triar el cable de dades que hem de prendre en l'examen:

1 - Mode d'operació (diferencial o d'un sol mode de parlar-cross)
2 - Si la font d'alimentació és a través del cable d'interfície (per exemple, PoE - cable
i mesurar la resistència DC)
3 - la velocitat de transmissió.(ISI - ample de banda)

aquests punts són suficients per a decidir que el cable que podem utilitzar o hi ha més

sobre la seva pregunta: les dades que
s'envien a través d'aquest cable és el flux de dades, com es mostra a partir de la fitxa de dades adjunta.
la durada que vaig utilitzar va ser de 130 metres i està treballant bé, però vull saber què és el màxim.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back