És possible construir el generador de rellotge només amb CPLD?

C

catrat

Guest
Hola, tots els
És possible construir el generador de rellotge només amb vidre, CPLD i algunes resistències i condensadors?

Gràcies!

 
Alcatel-Lucent pokazał w Barcelonie na targach Mobile World Congress rozwiązanie Wi-Fi boost integrujące sieci komórkowe z sieciami Wi-Fi przy wykorzystaniu wyłącznie oprogramowania.

Read more...
 
Hola,

Què entén vostè per fer un generador de rellotge?

Si ho desitja, d'una font de rellotge, el que fa un generador de freqüència configurable, es pot, només té un oscil lador extern i un CPLD prou gran per que puguis posar en pràctica els seus dos comptadors per el generador de rellotge i uns quants latchs per emmagatzemar divisor factors.

Si desitja vostè CPLD rellotge amb un vidre i uns condensadors, assegureu-vos que té un circuit clok interior.Si no, vostè ha de construir el seu propi rellotge extern ressonador al seu sistema.

Espero que ajuda a

Ze_DIB

 
Sí vull el rellotge CPLD (com ltera @ max3000, gelosia 4k sèrie), amb vidre i només alguns components passius, és possible?
Em pregunto si pot construir l'oscil lador intern amb CPLD inversor extern i vidre ...

 
CoolRunner2 amb un oscil lador de cristall extern es pot utilitzar sense necessitat d'oscil lador cirquit (inversors, etc.)Amb altres cplds ha disseny cirquit oscil lador extern i després de passar la senyal del rellotge en el CPLD ..

 
Per utilitzar un discret rellotge per generar potser més barat, però pot trobar que causa més problemes.Rellotge és el batec del cor d'un sistema digital.
Sempre que sigui possible prefereixo oscil lador extern.

 
Tinc una vegada fa molt de temps implimented un oscil lador en un PLD 16V8

en el moment en què va ser només un experiment i que funcioni bé l'únic problema va ser el retard en el dispositiu PLD

Jo no
sóc shoure és una bona soulation.
Podeu usar un simple "xip d'una porta" per implementar un oscil lador o utilitzar un ready made xip oscil lador de baix cost

Existeix I cant assessorament per a l'ús d'aquest METHODE, dins d'un inversor
un CPLD per formar un oscil lador, ja que en el CPLD depand de recursos i podria interduce un wont alguns retards i l'onada diform Shep i el deure dels cicles d'oscil lador

millorBobi

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top