És difícil trobar una feina?

M

mr_ghz

Guest
Hola a tots ¿Què tan difícil és que en diferents països (per exemple, Europa) d'una empresa per trobar empleats? - Normalment només parlem del costat del treballador, però en els meus ulls un gran problema existeix també per la pròpia empresa. Busqui en el nostre cas: Som una empresa petita (4 persones) a Suïssa, fent el desenvolupament de Hardware i Software i un munt de coses de microones. Des de fa més d'un any que estem buscant persones. Ens porten a les persones interessades directament de l'escola o fins i tot els treballadors qualificats. PERÒ: Hi ha llocs de treball obert massa i massa persones menys interessades en el maquinari i el microones! Com és en altres països? Seria un tema per a les persones estrangeres a traslladar-se a un altre país per trobar una feina interessant? On són aquestes persones, com van a trobar? M'interessa conèixer la teva opinió. Si vostè està buscant un treball, jo també estic interessat ... : D

hola estic molt interessat en treballar en el camp de microones en l'actualitat estic treballant com a associat del projecte a l'Institut Indi de Ciència, Bangalore així que si amabilitat d'enviar més detalls sobre el treball, que serà útil per a mi, el meu correu és id pal.arpan @ gmail.com pel que fa Arpan

Tants milions de persones del meu país r treballen a l'estranger. Pl revisar la política del país ur sobre l'ocupació estrangera. En cas contrari, no ha de ser difícil trobar poeple.

Hola també estic interessat en el camp de microones. I tinc 3 anys exp. sobre el disseny de RF. com LNA, mesclador, filtre LC i així successivament. Actualment estic treballant com a associat del projecte a l'Acadèmia de Ciències de la Xina, Beijing, Xina. així que si amabilitat d'enviar més detalls sobre el treball, que serà útil per a mi, el meu correu és id microwavehongjie@sohu.com amb el micròfon que fa a

Per trobar bon enginyer (programari, maquinari, RF) aquí als EUA tampoc és tan fàcil. Però com que el mercat de treball aquí és més fluid, després a Europa - és possible. Per a mi de contractar dos enginyers que va prendre prop de 3 mesos. Referències d'antics companys en general de gran ajuda. Una altra manera interessant que acabo de descobrir - www.linkedin.com . Encara que no estic segur que és molt popular al seu país. Quant a la subcontractació i de lloguer en diferents països - Tinc mala experiència - després d'entrevistar prop de 20 candidats per a l'obertura d'oficines a Bangalore, no trobem ni tan sols un val la pena considerar. Sembla que els bons ja estan feliçment treballant en algun lloc. Per cert. ajuda a que la cooperació amb alguna altra empresa petita que poden prestar el servei en l'àrea de tractar de trobar a la gent. Algunes vegades és més barat que perdre un any intentant trobar algú. Aplaudiments

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back