¿Quina és l'assignació dels successius en OFDM

Aquesta és una pregunta molt bona! OFDM és una tecnologia de banda ampla molt eficient. Augmenta la capacitat de dades i el nombre d'usuaris en l'esquema d'accés múltiple, en comparació amb altres tecnologies de banda ampla utilitzant el mateix ample de banda. MIMO també augmenta la capacitat i la capacitat d'accés múltiple. Aquests dos combinats formen un esquema de modulació que és molt eficient en termes d'eficiència d'ample de banda i el rendiment. Però tinc la sensació que hi ha d'haver altres raons que jo no sàpiga. M'agradaria saber si puc trobar una altra cosa.

Per tant, que vostè diu és com una bella noia i un noi guapo de casar-se))

MIMO en si és una bona tècnica per aconseguir el guany de diversitat en el receptor, que, bàsicament, augmentar la fiabilitat del sistema, així marge de SNR. A més dels comentaris anteriors, OFDM també té una bona flexibilitat en els canals de esvaniment multitrayecto. S'utilitza la freqüència de manera molt eficient (pensar FDM) i no requereix maquinari de filtratge intel ligent, però només FFT / IFFT permetrà transmetre i rebre senyals rellevants amb facilitat. MIMO i OFDM és una bona combinació per augmentar totes les prestacions ....!!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back