Xilinx ISE 13/02 o quina versió??

A

akeedthe

Guest
Hola a tots, acabo de començar a aprendre VHDL i jugant amb l'estat al voltant dels comptadors, DPRAM i RS232 ara. La meva pregunta és, què ISE Design Suite seria el més òptim per al seu ús. Actualment tinc instal.lat 10,1, 13,2, però algú va dir que és molt bo. ¿Algun consell? thnx: lol:

Estic utilitzant 13,2 per un temps, i fins ara m'agrada. Si vostè no té els dissenys existents que et detingui, em quedaria amb 13,2 sobre 10,1. Per cert, estic fent servir Verilog. I si la destinació és el material més recent (spartan-6/virtex-6 o posterior) llavors me n'aniria amb 13.2.

Gràcies! im usant a la pissarra Spartan3E que utilitzem en unitats ... així que suposo que el seu millor tracte de 13,2 ryt!

La majoria de les versions de Xilinx ISE donarà suport Spartan 3 FPGA FPGA perquè és vell. així que vostè pot utilitzar qualsevol versió. Així que suggereixo que utilitzen l'última versió del ISE de Xilinx. Tindrà menys errors i més fàcil d'usar (pot ser). Vegeu aquest enllaç per descarregar el WebPack 13.2: [url = http://www.xilinx.com/support/download/index.htm] Xilinx: Descàrregues [/url]

Com és el cas que també s'utilitza ise 10.x de Spartan-3E. I jo realment recomano 13,2 en el rang 10.xy 11.x. Projecte navegant havia massa errors poc interessant en aquesta època. El tipus que ha d'anar WTF? i després com a única solució que havia de netejar els arxius de projecte, deixar de fumar ise, ise només per començar a ser capaç de treballar amb normalitat. Així que fins i tot per als Spartan-3E que faria ús de ISE 13.2. L'única consideració seria els projectes existents de l'OMI d'edat ... A més, planahead està començant a veure com un instrument raonable, per ara ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back