WLAN 802.11b mesures de soroll

D

Darklord

Guest
Necessito ajuda per aquest tema.Vull per mesurar el soroll amb un analitzador d'espectre per a una WLAN 802.11.
Vaig buscar en el lloc de Agilent, però he i 'trobat molt poques coses.
Qualsevol altre lloc per buscar?

 
Què són exactament els que la planificació a mida?Ananyzers espectre de xifres pitjor soroll que LAN equip en aproximadament 10 dB o més.Vostè pot confiar bastant els fulls de dades dels circuits utilitzats en xarxes LAN i calcular la xifra de soroll d'un sistema.

 
volem fer algunes mesures per veure com el soroll afecta una WLAN.I pel soroll suposo que vol veure com els telèfons mòbils o telèfons sense fil o X-10 techology Forns de microones, o bluetooth afecta la perfomance dels 2,4 wlan.The no està reservada per a ús exclusiu amb 802.11.L'analitzador d'espectre no és una opció.Això és el que tinc, però vull saber el que estic esperant a veure i el que estic veient

 
Ha comprovat LIO?D'interoperabilitat (la Universitat de New Hampshire Lab)

http://www.iol.unh.edu/index.html

 
Do U U vol dir que vol canviar N de la N / S?

I provar la perfomance amb l'S diferents / N?

 
Normalment, el rendiment de WLAN es reduirà a mesura que augmenta la interferència.El senyal generada pels dispositius de l'ISM (de les perspectives de WLAN, és la interferència) és relatiu alt nivell i pot ser mesurat per un analitzador d'espectre.Apagueu l'equip de WLAN i els dispositius de ISM, i després mesurar la interferència.Enceneu l'equip WLAN i fora dels dispositius de ISM, i després mesurar el 11b / g de la senyal.Ara tens la S / N.Enceneu els dos ISM i els dispositius de WLAN per mesurar el rendiment.S Ajustar la potència de transmissió del dispositiu de WLAN amb un seguiment amb un analitzador d'espectre, pot obtenir diferents / N.

 
hi ..tractar NetStumbler de http://www.netstumbler.com ...que li donarà com a mínim overwiev d'utilització de canals.

records

cancel lar

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top