Web Server per a control de contactes - ajuda necessària

A

AkisSoftware

Guest
Hola. Vull fer un servidor web. Vull accedir a aquest costat d'un altre servidor a Internet. com la pàgina de configuració del mòdem. Puc canviar algunes regles. per exemple, obrir o tancar un contacte. Si us plau, ajudeu-me ... Salutacions cordials

Hola, No em queda clar amb la teva pregunta. Hi ha un servidor web que vostè pot utilitzar - Apache, IIS. Només has de buscar a Internet i el seu poden trobar tutorials sobre com instal · lar. Gràcies.

Ara sé que comet un error ... ho sento per tots ... Vull servidor web, però no com ISS o apache ... Vull un circuit elèctric i puc incrustar un codi hexadecimal petit en microxip ... i puc accedir a aquest sistema des de l'altre costat amb l'adreça IP. i que algunes marques .. com el portat dins o fora i veig en un altre lloc ... salutacions

També estic interessat en fer-ho si vols puc ajudar o, sé que alguns microcontrolador servidor web existia, però mai els utilitzats per la forma en què pot ajudar o i aquest és el meu plaer, també a la xarxa es pot trobar el servidor web com un bon de codi obert i també sé que es pot utilitzar o microxip, en aquest lloc microxip. com es pot trobar molt bon tutorial i un microcontrolador i la pila TCP / IP si voleu contactar amb mi haerifar (at) yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back