Wake on LAN d'enrutament

A

adejager

Guest
Hola, jo no sé si aquest és el fòrum adequat per a enviar la meva pregunta, però he de començar en algun lloc.

El cas:

Com a molta gent, sóc propietari d'un mòdem d'Internet que no permet el reenviament de ports a l'adreça de difusió (xxx.xxx.xxx.255).Per tant no puc utilitzar Wake On Line (WOL) des d'Internet.D'alguna manera els fabricants de router que aquesta és una violació de la seguretat i no ofereixen aquesta funcionalitat.O potser no moltes persones demanar aquesta característica i per tant descuidat.Si vostè fa una recerca sobre el WOL i el reenviament de ports, es pot llegir molt més sobre el tema.

La meva pregunta és:

Algú sap d'alguna cosa que puc connectar a la meva xarxa local i en la que puc programar un port cap endavant?D'aquesta manera puc configurar el meu router al meu port per a la connexió de paquets de màgia a aquest quadre de negre que al seu torn la remet a l'adreça de difusió d'internet.

(Paquet Magic -> 200.37.94.50:7 -> mòdem d'Internet -> 192.168.1.2:7 -> requadre negre -> 192.168.1.255:7)

Jo podria utilitzar un vell 468 o menys, i una mica del programa en Linux, però aquesta manera tan fàcil podia deixar al meu altre ordinador sempre encès.El consum d'energia serà la mateixa.

Estic buscant alguna cosa barat, petit, tranquil, i amb el consum d'energia molt baix.

Hi ha una petita placa de circuit en el mercat amb la capacitat de xarxa en la que jo podria programar una funció poc que reenvia a l'adreça de difusió?Igual que una targeta NIC enganxats amb una mica de RAM i un processador?

Espero que puguin consells em

Arjan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back