VHF / UHF transmissor-com canviar la freqüència?

J

jasonomb

Guest
RFMD, RF2514, m'agradaria saber com canviar la freqüència? El DT va dir: Es pot afinar per mitjà de díodes varactor interna, però quan canvi el voltatge de PIN10, la freqüència no ha canviat ,,,,, que em pugui ajudar?? Gràcies

Pin 10 no és l'accés a varactor, però el tanc VCO. Pin 12 li dóna l'accés a la sintonització VCO. M'he adonat que ha afegit un inductor de VCO. Per executar a menors freqs, acaba de ser conscients que la relació divition disponible és l'adequat per donar-li bloqueig condició en el sintetitzador. Espero que pugui ajudar. Mazza

Jo ús el pin12, sinó també la freqüència no ha canviat .. És el meu disseny té algun problema?

No hi ha port d'ajust extern en aquest xip! Si voleu injectar una tensió de sintonia de CC al pin 12, se li trossejament el circuit de la bomba de càrrega interna, que està connectada internament als díodes varactor. Aquests mal anomenats el pin 12, no ha de ser "la bomba de càrrega" de sortida, ha de dir "punt de connexió per circuit condensadors de filtre". Aquest xip està òbviament dissenyada només per a l'operació d'enganxament de fase, no per a la sintonització manual, de manera que l'única manera de canviar la freqüència (una mica) és tirar de la freqüència de l'oscil lador de cristall de referència mitjançant l'ús de varactor en paral · lel amb el vidre.

ARA, amb el varactor C1 3-10PF, el canvi de freqüència massa, com puc canviar la freqüència una mica?

[Quote = jasonomb] ARA, amb el varactor C1 3-10PF, el canvi de freqüència massa, com puc canviar la freqüència una mica? [/Quote] L'única forma de canviar la freqüència de sortida és canviar la freqüència de referència. La sortida serà canviat per un factor de 32 o 64 depenent de la programació. La freqüència de referència es pot canviar una mica per la connexió d'un condensador d'ajust en la sèrie però no s'oblidi, el canvi en la freqüència de reerence serà resultat de 32 o 64 vegades en la freqüència de sortida .. per canviar 1kHz serà de 32 o 64 kHz en la sortida .. Això no és una solució robusta ... La millor solució és utilitzar un altre PLL programable és proporcionar una referència de freqüència variable, però estables per als principals PLL ..

Ara entenc, gràcies [size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'1 hora 9 minuts: [/color] [/size] Si jo fos de l'alimentació de 3.3V de PIN10, pin11, que la bomba de càrrega PLL està desactivat , i després utilitzar una font de 3,2 V, és això correcte? La freqüència canviarà??

Ho sento, però vostè sol · licita no és molt complet per donar una resposta, en la meva humil opinió. Estàs dient que cal canviar la freqüència, però: ¿quina és la freqüència. que ja estan en marxa? Quina és la seva freqüència de destinació? què es necessita una condició de bloqueig o s'executa en l'oscil · lació lliure? Mazza

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back