H
haadi20
Guest
Estic utilitzant espectre RF transitoris i PSS per VCO simulació.
Al principi,
vaig tenir la VCO connectat directament a un buffer de sortida (un amplificador diferencial).El voltatge de sortida DC de VCO
s'utilitza per al buffer biaix transistors.També faig servir una condició inicial per a la posada en marxa de l'oscil lació.Aquesta configuració funciona bé per a mi.
Tanmateix, vull aïllar el VCO del buffer.Així que l'ús de condensadors d'acoblament entre ells i l'ús independent de esbiaixar el buffer.Aquesta configuració
s'inicia donar-me problemes de convergència, tant en transitoris i PSS.
Algú ha trobat un problema similar?Qualsevol suggeriment / solució és agradable ..
PS.
and abstol
help in solving this issue ?
Té abstol
reduir reltol
i ajudar en la solució d'aquest problema?Estic intentant que, ara mateix ..!
Al principi,
vaig tenir la VCO connectat directament a un buffer de sortida (un amplificador diferencial).El voltatge de sortida DC de VCO
s'utilitza per al buffer biaix transistors.També faig servir una condició inicial per a la posada en marxa de l'oscil lació.Aquesta configuració funciona bé per a mi.
Tanmateix, vull aïllar el VCO del buffer.Així que l'ús de condensadors d'acoblament entre ells i l'ús independent de esbiaixar el buffer.Aquesta configuració
s'inicia donar-me problemes de convergència, tant en transitoris i PSS.
Algú ha trobat un problema similar?Qualsevol suggeriment / solució és agradable ..
PS.
and abstol
help in solving this issue ?
Té abstol
reduir reltol
i ajudar en la solució d'aquest problema?Estic intentant que, ara mateix ..!