VCO simulació problema

H

haadi20

Guest
Estic utilitzant espectre RF transitoris i PSS per VCO simulació.

Al principi,
vaig tenir la VCO connectat directament a un buffer de sortida (un amplificador diferencial).El voltatge de sortida DC de VCO
s'utilitza per al buffer biaix transistors.També faig servir una condició inicial per a la posada en marxa de l'oscil lació.Aquesta configuració funciona bé per a mi.

Tanmateix, vull aïllar el VCO del buffer.Així que l'ús de condensadors d'acoblament entre ells i l'ús independent de esbiaixar el buffer.Aquesta configuració
s'inicia donar-me problemes de convergència, tant en transitoris i PSS.

Algú ha trobat un problema similar?Qualsevol suggeriment / solució és agradable ..

PS.

and abstol
help in solving this issue ?

Té abstol
reduir reltol
i ajudar en la solució d'aquest problema?Estic intentant que, ara mateix ..!

Crec que poden ser alguns tunning podria ser necessari.
Han col locat o components equivalents de bloqueig DC condensador?
He utilitzat aquest programari no ADS (espectres de RF).però quan tinc aquest problema i afinar el meu circuit.
Funciona.

En sintonia ... Què vol dir l'afinació de VCO canviant el varactor o alguna cosa més?

Jo ús un condensador ideal amb valor relativament gran (~ 1-10pF) com un condensador de bloqueig de CC ...Records

Crec que significa tuing dels elements no varactor

de manera de simulació poden convergir

khouly

Hi ha molts components ... seva difícil modificar tots ells per veure l'efecte sobre la convergència ...... .. qualsevol altra solució?

o necessitat d'ajustar el component que més afecta a la freqüència.
han utilitzat o condensador de bloqueig DC valor correcte?
d'acord al meu coneixement d'amortiment amplificadors d'alta impedància d'entrada
i baixa impedància de sortida.
pot ser hi ha desajust d'impedància.
intentar que coincideixen amb l'O / P de VCO amb buffer.
Abhishekabs

El problema es va resoldre el dia d'avui.Amb la nova configuració (amb De-condensadors d'acoblament)
i ha d'utilitzar un corrent d'impulsos per iniciar l'oscil lació,
en lloc d'esmentar una condició inicial que
s'utilitza per a la primera configuració de bloqueig de CC sense condensadors ...

Gràcies pels seus suggeriments ...
Salutacions cordials

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back