S
saikat
Guest
Tinc una pregunta específica sobre l'ús de selectiu / RocketIO SERDA característiques disponibles en Vertex 4. He passat per la guia de l'usuari Vertex 4 i bastant poques notes d'aplicació relacionades amb ells. El que tinc entès que aquestes característiques s'apliquen principalment per als protocols de comunicació d'alta velocitat de sèrie, com PCI Express, SATA, etc Ells també tenen algunes característiques especials com 8B/10B codificació / decodificació integrada en el dispositiu per a aplicacions específiques d'alta velocitat de comunicació en sèrie. En la meva sol · licitud, cal prendre mostres de dades externs a alta velocitat per exemple a 2 ns (500 MHz). Només he de mostra les dades a aquesta velocitat alta, però jo ho procés dins de FPGA a 100 MHz i molt menys per exemple la velocitat. Ja que els blocs SERDA té incorporat de sèrie a paral · lel i paral · lel a sèrie de blocs, pot ser utilitzat per a l'adquisició de dades a 2 ns? Si jo pogués configurar un 5bit serial a paral · lel transformadors que utilitzin SERDA, podreu processar les dades en paral · lel des de SERDA en la lògica FPGA per al seu posterior processament @ 100 MHz. Un altre punt que també voldria aclarir és que, no només és compatible amb RocketIO característica diferencial de les normes d'IO? L'estàndard d'IO per la meva aplicació pogués ser LVTTL o LVCMOS que sens dubte són una sola terminació i no diferencials.