UWB contigua Diplexer

K

koukou_samer

Guest
Estic dissenyant un diplexor contigus de banda ultra ampla a partir de diferents topologies (per exemple, CPW / MMR). És molt difícil combinar les dues UWB filtres BPF. He intentat moltes solucions, però no va treballar d'ells. No existeix la pràctica tant per UWB i contigüitat. Podria vostè ajudar?

un diplexor contigües es pot fer fàcilment mitjançant la connexió de forma individual acaba amb un HPF LPF per separat acabat. És gairebé trivial. l'ample de banda pot ser enorme. Què és exactament estàs tractant de fer?

Tens raó, però jo estic fent servir MMR / CPW basat en filtres passa banda (2 / 8). És possible? Si no és així quines són les meves opcions? Gràcies.

Un diplexor té un port comú, i una banda baixa del port i del port highband (és a dir, 3 ports). Quina és la banda frquency exacta de la banda baixa del port? el que és la banda de freqüència exacta del port highband?

Vostè pot ajustar la distància de seguiment des del port comú als dos filtres BPF. Ajusteu la distància pot complir amb les seves especificacions, que ha de fer simulacions de moviment. Aquest mètode es relaciona amb la seva freqüència.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back