USB2.0 microcontrolador de Programari

S

Sobakava

Guest
Necessito alguns suggeriments i informació sobre
USB 2.0 EZ fitxes.He de
8bit o enviar dades de 10 bits en paral lel prové de la DSP per a PC tan ràpid com
possible.És possible fer amb aquests xips?Quina és la idea principal?He llegit sobre interior FIFOs d'EZ USB2.0s.Xip no és tan ràpid en si.

Hi ha algú va treballar amb aquests micros?Quina és la realitat
ràtio de transferència de dades?

És gratuït o hi ha un entorn de programació disponible per EZUSB?
Puc utilitzar qualsevol compilador de C?

¿S'ha EZUSB interna FLASH o he d'utilitzar EEPROM externa?

Thanx

No puc comentar sobre la sèrie EZ
USB 2.0, però tinc una mica d'experiència amb el xip USB EZ.Així que tota aquesta informació APLICA A LA no versions 2.0, però la majoria hauria d'aplicar-se a la 2.0.La sol licitud de que jo estava treballant, ens estaven enviant uns 24 bytes de dades cada 2 ms.Que estàvem fent conversió A / D mitjançant un xip, que rep les dades i,
a continuació, que passa al PC.No
se'ns fa una gran quantitat de processament intern de la informació, principalment presa de mostres i el que passa.

Mai he tingut el temps per experimentar amb quant impulsar, o quan es queda bloquejat al, ja que és un tipus bàsic modificat 8051.

Hi ha algunes útil un programari que pot descarregar que es destina a ser utilitzat amb el dev kit USB EZ (sembla que és el mateix per l'equip de sèrie
USB 2.0):

h ** p: / / www.cypre $ $ .com/cfuploads/support/developer_kits/EZ-USB_devtools_version_261700.zip
*= No
$ S =

No he descarregat el kit d'aproximadament un any, però hauria d'haver una versió d'avaluació del compilador Keil 8051 (limitat a 4K en objecte mida si no recordo malament) per al seu ús amb el dispositiu, alguns exemples de codi C per crear finestres controladors WDM, autility per a descarregar el codi per al dispositiu de la dev kit, i el codi font per al dev kit d'instal lació.

No sé molt sobre el programari lliure, però jo crec gairebé qualsevol compilador de treball 8051.

¿S'ha EZUSB interna FLASH o he d'utilitzar EEPROM externa?
Pel que fa a la FLASH / EEPROM qüestió, que només tenia (si no recordo malament la dreta) una petita sèrie EEPROM (una cosa així com 64bytes) que alimenten la EZUSB la OrgID i device a PowerUp.Després, després que les finestres es van fer càrrec de la resta.En realitat,
les finestres trobat el dispositiu, descarregar el codi d'inici,
i després va trobar un nou dispositiu (perquè el nou codi de funcionament), les finestres i instal lats els controladors per a que aleshores.Que realment fa el desenvolupament més ràpid en el tauler perquè el procés és compilar, desconnecteu el dispositiu, connecteu el dispositiu en prova.Jo també crec que hi ha diferents versions que alguns no han volitale tipus de memòria.

Si vostè té al voltant de $ 500 per gastar, m'agradaria recomanar el dev kit.És una mica car per el que fa, però funciona fora de la caixa i pot simular algunes dades per veure si es pot fer el que vol fer abans d'invertir molt temps en ella.

Espero que aquesta ajuda, i bona sort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back