urgent

A

advy

Guest
vull connectar un mòbil a un microcontrolador usant un FBUS per al nostre projecte ... la seva requisit de velocitat de transmissió és 115200bps .... és necessari l'ús de controladors PIC micro o puc fer això utilitzant alguns altres basats en microcontroladors 8051. .. també el que és l'avantatge d'utilitzar un PIC en altres controladors de les microempreses en termes de transferència de dades en sèrie ..gràcies ..

, you can run FBUS on 9600 bps!

115200 bps és la màxima velocitat en baudis per FBUS, la seva no significa l'obligació de velocitat de transmissió és 115200 bps,

podeu executar FBUS a 9600 bps!

Podeu utilitzar qualsevol de la UC que ha UART per al control de telèfons mòbils

advy missatge:
Cita:

gràcies per la resposta ... també tinc un dubte que si el microcontrolador rebrà el missatge enviat al mòbil en les seves patilles directament després de connectar o hem de demanar a la 3.310 per enviar el missatge ...

hola
aquí la mostra per a la interfície d'usuari espero que us ajudarà a resoldre problam ur
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=767028 # 767.028

gràcies
buntheun
[/ url]

http://www.embedtronics.com/nokia/fbus.html # part1 aquest és el lloc web de i es referia a l'anterior /

Vol dir això?
Cita:

El següent pas consisteix a sincronitzar el UART al telèfon amb el seu PC o microcontrolador.
Això es realitza mitjançant l'enviament d'una cadena de 0x55 o "128 U 'vegades.
¡Simple!
L'autobús està a punt per ser utilitzat per a l'enviament de marcs.

Hey gràcies vaig a intentar que ... jo volia saber que puc fer servir un voltatge de

circuit divisor per reduir la tensió de sortida del microcontrolador de 5 a

De 3,3 V per un circuit divisor de tensió? O és necessari l'ús de

Fbus .. també estan en les comandes de suport de tots els telèfons de Nokia, com ara

3.310 com la forma d'entendre la de major Models de Nokia ..

Estic tenint alguns problemes en el circuit de transmissió d'infrarojos i

reception.I han dissenyat el temporitzador 555 per a 38 kHz, però la O / P doesnot

anar a 0V quan un objecte és detectat, i no la tensió cau a només

Sobre 3.8V ... jo no sóc capaç de trobar quin és el problema ... jo estic usant un 5

Regulador de V també ...

Així mateix, també pot dir-me com puc descarregar coses que necessita com no tinc punts

Gràcies de nou

Cita:

Jo volia saber que puc fer servir un circuit divisor de tensió per reduir la tensió de sortida del microcontrolador 5-3,3 V per un circuit divisor de tensió?

aquest és el circuit que em genera el 38 Khz de freqüència per a l'emissor d'infrarojos ... però no sé si m'equivoco ... els sentits detector de la caiguda de tensió, però només a 3,8 V ... la seva producció no es 0 fins i tot quan s'ajusta emissor al receptor ... jo estic fent servir el regulador de tensió 7.805, tant per l'emissor i el detector amb font d'alimentació diferent ... he de donar sortida del temporitzador per al receptor també?
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

He connectat l'equip enel FBUS utilitzant el port sèrie i l'altre extrem es Nokia 3310 .. He intentat connectar a través de Windows Hyper Terminal ... Però el mòbil no respon quan li dono "AT" a window.i principal tractat alguns altres comandes també però no aconsegueixo cap resultat ... he comprovat l'ús de programari Portmon (sniffer) dóna lectura escriptura èxit, però no ... què he de fer ... que un altre programari puc fer servir per a la interacció i on puc aconseguir-ho ..

Cita:

He connectat l'equip enel FBUS utilitzant el port sèrie i l'altre extrem es Nokia 3310 .. He intentat connectar a través de Windows Hyper Terminal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back