UP2 Altera o CoolRunner Xilinx et Kit de disseny de

Z

ZeleC

Guest
hola vull començar a treballar en la FPGA i CPLD, així que vull començar des d'algun lloc algú pot donar una opinió sobre aquests 2 plaques de desenvolupament per al preu que saben que el CPLD Xilinx Starter Kit ISD millor, però que és tot més de 10 quin és el grau de cada pila THX

A la universitat ens assabentem de VHDL utilitzant @ @ LTER programari, el programari és molt bo per begineers, però la placa de desenvolupament és car. Jo faig servir X / i / l / i / n / x ara, degut principalment al cost de FPGA / CPLD, els recursos disponibles i perquè l'empresa ho utilitza. : Wink: El tutorial és molt bo en el lloc x / i / l / i / n / x 's, i la placa de desenvolupament és de només $ 50USD. Perquè l'aprenentatge propòsit. Jo diria que provar el programari d'ambdós proveïdors i veure quin t'agradaria usar per inclinar FPGA / CPLD de desenvolupament. Quan un sap que no és molt difícil arribar a la velocitat amb un altre. El fonament bàsic segueix sent el mateix. Jo suggeriria x / i / l / i / n / x només perquè és accessible fàcilment per variacions, però si vostè té accés a @ @ LTRO les eines de desenvolupament i la junta d'anar amb @ @ LTER ... Crec que és més fàcil d'aprendre utilitzant @ @ LTER. Opinió personal. :) Bona sort!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back