una làmina d'or portàtil cotxe lector / gravador

I

iman_andeh

Guest
hola a tots necessito una mica d'ajuda aquí estic construint el meu propi portàtil amb targeta d'hòsties d'or lector / writerr amb PIC16F877. No entenc com comunicar el PIC16F877 amb targeta d'hòsties d'or. Jo sé que la targeta d'or de oblees és un built-in PIC16F84 24 LC16.
79_1184604239.jpg
Hem d'utilitzar el RB6 i RB7 per comunicar targeta d'hòsties d'or amb un altre dispositiu. I sé que la targeta d'or de oblees han de ser generats amb 3.57Mhz rellotge. una cosa que jo no entenc és, com comunicar-PIC16F877 amb la targeta d'hòsties d'or. Espero que algú em pot dir la teoria i em donen un codi font de l'exemple ... gràcies b4 ..

http://images.elektroda.net/79_1184604239.jpg [/img] Hem d'utilitzar el RB6 i RB7 per comunicar targeta d'hòsties d'or amb un altre dispositiu. I sé que la targeta d'or de oblees han de ser generats amb 3.57Mhz rellotge. una cosa que jo no entenc és, com comunicar-PIC16F877 amb la targeta d'hòsties d'or. Espero que algú em pot dir la teoria i em donen un codi font de l'exemple ... gràcies b4 ..
$ salutació que i $ $ $ ue tenir un munt de temps, l'home ... pot ser que li pot ajudar, però si el temps no importa Bona sort!

Aquesta va ser una ruta pel carril de la memòria:) targeta d'or no és res especial, només un PIC 16F84 i un xip de memòria de sèrie. Cal baixar la càrrega d'informació sobre com fer una programació en sèrie de 16F84. Vostè veurà que només les espigues connecti a les coixinets s'utilitzen. Per programar el xip 24LC16 ha de carregar primer un programa especial en el 16F84 que es pot comunicar amb el xip de memòria. Quan hagi carregat en la memòria, a continuació, gravar l'aplicació en el 16F84. Aquesta operació de dues etapes va ser cridat a través de la programació per. Cercar a la xarxa de D2MAC trobarà informació detallada sobre el procés. No serà senzill per convertir el programa de DOS o Windows en per 16F877 codi: cry: Bona Sort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back