una empremta de components múltiples

F

faQ_

Guest
Hola nois, jo m curiositat per si hi ha alguna possibilitat d'implementar, per exemple, usant només l'empremta d'una capçalera Bigg en PCB de quatre connectors utilitzats en esquemes .. Alguna idea?

En general és possible. El seu programari de PCB permeten múltiples símbols esquemàtics per a una part?

probablement inclou, però novell imatge. de fet, el punt no és sch.symbols múltiples per a una part. El que estic tractant de fer és utilitzar una sola empremta al PCB per a múltiples símbols esquemàtics. Per exemple, he utilitzat 8x16 capçalera d'esquema perquè sigui més llegible. però al PCB, i va a utilitzar encapçalats 2x64. així que en comptes de 8 capçals, dues capçaleres seran col locats. He creat aquest 64 noves posades empremta de capçalera, però com puc abordar en un 4?

El punt no és sch.symbols múltiples per a una part. El que estic tractant de fer és utilitzar una sola empremta a la PCB de símbols esquemàtics múltiples.
És el mateix problema, ja que una part té en general una empremta. Assignació de múltiples símbols esquemàtics que s'ha de fer a l'editor de part de la seva eina de disseny de PCB. Si vostè li diu sobre l'eina, els usuaris edaboard pot ser capaç d'ajudar en detall. En cas contrari, consulteu el manual d'usuari i tutorials.

¿Hi ha alguna versió de Altium editor de parts:) he intentat editor de components, sinó que defineix una empremta per símbol ..

Jo només puc dir, que Altium permet múltiples símbols per l'empremta, vostè ha de per exemple, amb dispositius de lògica i dels PO. Estic segur que pot trobar "com" en el manual.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back