TV genèrics empremta de sintonitzador

A

ahmedsallam

Guest
Hola em pregunto si algú em pot ajudar en la recerca d'una biblioteca que conté l'empremta de sintonitzador de TV genèrics ... Estic usant OrCAD Layout .. i sóc nou en el disseny del PCB .... pel que qualsevol comentari o suggeriment serà molt útil gràcies

separen una part lib existents i fer un amb les regles de disseny si cal llegir el manual de com es fa el que altres simples que això per a la gent mandrosa o empremtes complex hi ha diverses empreses que permeten la descàrrega d'aquests arxius DXF PCB estarà feliç d'importació { a través de orcads fitxer d'importació PCB dxf} s'ha de buscar al menú d'arxius en l'IDE per trobar o {temps que no utilitza OrCAD} trobareu que els sintonitzadors de TV empremtes en format DXF existeixen moltes fonts en la xarxa dels altres pot crear un nou enllaç aquí a un favorate si els agrada

Si tal cosa com una empremta genèric o universal per a un sintonitzador de RF, si pot o modulador de RF existeix mai he vist una, fins i tot de Philips, SIEL, Thomson, Sharp, ..... Creeu sempre una empremta d'aquests dispositius específics. Si ets nou en el programari de EDA a continuació, crear la seva pròpia empremta és una habilitat que cal per desenvolupar modes. Així de fer totes dues coses alhora. Usant el full de dades dels fabricants a crear les seves SCH calcomania i l'empremta de PCB vostè guanyarà experiència en el seu paquet de programari i obtenir les empremtes que desitgi. Que guanyarà en ambdós sentits. : R

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back