Toqueu Centre de Recepció i Transmissió connectats internament

N

nat_jacker

Guest
Tinc una pregunta sobre LAN transformador. Estic utilitzant HS1606 LAN RJ45 amb transformador. La meva pregunta és, com puc fer la connexió del transformador de la meva LAN al connector RJ45. Sembla que la presa central és alhora connectats internament (ECA i TCT).

Per a qualsevol altres comentaristes: http://www.gstronics.com/inductor/HS1606-2007.pdf En primer lloc, comprovar el full de dades de la seva grafia, hauria de tenir un disseny de referència. Busqui el que vol la presa central a estar condicionades per. Lligui que el pin 4 (en general requereix una tapa de 0,1 uF de derivació.) Que els dos estan units internament no sol ser un problema *. El full de dades també ha de tenir una recomanació RJ-45 costat, probablement (des del pin 13) a 75 ohms resistència en sèrie amb un condensador 2KV a terra del xassís (possiblement amb altres resistències de 75 ohms dels no utilitzats 4 +5 juliol 8 parells a la condensador del mateix.) * En cas contrari, si la vinculació a tots és un problema per la seva grafia, hi ha un munt de venedors que hi ha per aquí amb els estils de paquets diferents.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back