TMS320 problema kit: no pot inicialitzar el CPU

A

anoop12

Guest
Tinc problemes amb el meu kit de DSK TMS320. Estic utilitzant el codi estudi compositor per descarregar el codi en el kit. Però de vegades quan començo estudi codi compositor, em surt el missatge "No es pot inicialitzar la CPU". He comprovat les connexions. Tots són fine.I també de maquinari i programari torna a ella. Però encara hi ha un problema. És que ningú té la solució?

estava funcionant bé quan era nou? el seu problema amb el cable de dades. que ha wringed per estalviar espai.

Recordo que hi ha algun arxiu de comandaments de DOS proporcionada per TI per a l'examen de conduir, el port i la connexió, etc Executeu l'arxiu primer per assegurar-se que tot està correctament configurat, i després començar la seva ccs. [Quote = anoop12] Tinc problemes amb el meu kit de DSK TMS320. Estic utilitzant el codi estudi compositor per descarregar el codi en el kit. Però de vegades quan començo estudi codi compositor, em surt el missatge "No es pot inicialitzar la CPU". He comprovat les connexions. Tots són fine.I també de maquinari i programari torna a ella. Però encara hi ha un problema. És que ningú té la solució? [/Quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back