teus pensaments agrairia molt el control de línies d'alta tensió

• Thread starter stuartiannaylor
  • Start date
S

stuartiannaylor

Guest
Estic patint dels dissenyadors bloc (lol).

Tinc un circuit de control LED que funciona en una font de 12Vac.

S'accepta també un enfosquiment de PWM d'entrada.

El meu objectiu és mantenir un sistema de dos cables de subministrament: --

El meu primer pensament va ser que podria haver un subministrament de 12VAC i modulen un senyal PWM de 100 Hz en la línia de poder.

La idea era amb un parell de simples components passius que pogués filtrar la xarxa elèctrica i rebre un senyal de 100 Hz demodulador control PWM.

Llavors vaig començar a pensar en els problemes de Compatibilitat cap enrere i l'ús de transformadors de tercers.La majoria dels transformadors d'alta freqüència en treballs d'electrònica en una regió de 10 kHz a 30 kHz i podria confondre al senyal de control.

He pensat en els paquets de dades a la cruïlla zero de la font de la CA, sinó que implicaria una complexitat addicional que microcontrolador és superior al pressupost de disseny.

Abans de cascavell en voldria aquí els teus pensaments circuits d'il luminació de baix voltatge.

Qualsevol gemmes en vora de fuga enfosquiment i la compatibilitat de control seria de molt interès.

Miliardy połączonych ze sobą urządzeń oznacza dla tych firm miliardy przychodów. Oto 10 liderów świata Internetu Rzeczy (ang. Internet of Things).

Read more...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back