Termodinàmica 101 qüestió - la compressió dels gasos ideals

S

SherpaDoug

Guest
Jo crec que si tinc un gas ideal en un pistó sense fricció i cilindre, i l'ús d'energia X per comprimir a la meitat del seu volum, es posarà calenta i la pressió augmentarà. Si no es perd calor vaig a tenir l'energia X de nou quan el gas empeny el pistó cap enrere. Però si el gas comprimit és emmagatzemat fins que la calor addicional es perd i el gas arribi a la temperatura inicial de nou, vaig a tenir menys de X d'energia de nou quan el gas empeny el pistó cap enrere. Com puc saber quanta energia es perd com a calor i la quantitat s'emmagatzema en forma de pressió i es va recuperar? Estic intentant comparar els avantatges d'una càmera d'aire contra un moll de làmina d'acer o fibra de vidre per emmagatzemar l'energia en el transcurs de diverses hores.

Desplaceu-vos fins a la meitat del camí cap avall [URL = "http://en.wikipedia.org/wiki/Gas_compressor"] aquest ". Temperatura" [/URL] l'article i llegir la secció de Pots veure que no hi ha una resposta simple. El que està clar, si vostè permet que l'aire comprimit / gas per perdre calor, es perd una mica d'energia. Joan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back