TCP / IP i PPP per contralor .....

I

imarshad

Guest
Hola a tots! Estic fent un projecte amb Atmel AVR i Wavecom mòdem GPRS. Malauradament, el mòdem GPRS que estic fent servir, doesnot tenir una pila TCP / IP o PPP. Així que he de crear / utilitzar la meva pròpia pila. El controlador que estic usant és ATMEGA162. Ara bé vaig buscar la internet per codi obert pila TCP / IP dels controladors .... Aquí està la meva investigació ... 1) El millor que he trobat és Ethernut ... Té una pila TCP / IP a més d'una pila PPP i compleix tots els requisits .... Malauradament, requereix ATMega128 o superior. No estic en condicions de canviar el meu disseny de maquinari per incorporar el pin 64 ATMega128 al meu disseny ... 2) des UIP http://www.sics.se/ ~ adam / UIP / ... Té una pila TCP / IP i pot ser portat per ATMEGA162. .. De fet, ja s'ha fet http://www.laskater.com/projects/uipAVR.htm El problema aquí és que doesnot tenir una pila PPP-hi .... Així que estic encallada de nou .... Quines altres opcions tinc? Hi ha alguna pila de PPP que s'utilitza amb uipAVR? Qualsevol altra pila PPP lliure per microcontroladors RAM baixos? Qualsevol altre lliure / codi obert pila TCP / IP de PPP per a mi microcontrolador? Si us plau, ajudeu-me en aquest sentit ....

Malauradament, doesnot té la pila PPP .... De tota manera era una referència molt bona i vaig a tractar d'usar moltes biblioteques d'aquest recurs .... Però la meva recerca de la pila PPP continua ...

Des del lloc web lwIP
L'enfocament de la lwIP TCP / IP és l'aplicació per reduir l'ús de memòria RAM sense deixar de tenir una connexió TCP a gran escala. Això fa lwIP adequat per al seu ús en sistemes embeguts amb desenes de kilobytes de memòria RAM i espai per a uns 40 kilobytes de ROM codi.
Tot i que té tot el que necessito, però de nou es requereix més RAM / ROM llavors el Atmega 162 té .... Si jo canviaré el meu controlador llavors definitivament vaig a anar a per Ethernut .... Gràcies pels enllaços de totes maneres ....

Obtenir el codi per al llibre de tcp magra, ja que utilitza el PIC amb menys ram, suposo. Quant a la qualitat del codi que no podia ser la completa aplicació de pila tcp ja que existeix comerç entre la grandària del codi i la funcionalitat implementada. També per a la implementació RAM petita podria haver un problema amb l'alta velocitat a causa de la memòria intermèdia limitada per al processament de missatges. Jo no faria servir 16 kB xip flaix per ppp i les coses resta llevat que no estic obligat a fer-ho. [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 minut: [/color] [/size]
Si jo canviaré el meu controlador llavors definitivament vaig a anar a per Ethernut ....
Ethernet fins on jo sé no necessita ppp.

Proveu amb una petita placa de linux (en general basat en ARM), tcp / ip i ppp estan llestos (i provat) en linux.

Wavecom mòdem GPRS tenir la seva pròpia pila implementada a l'interior: es pot accedir usant API o femella (igual que la programació del sòcol al PC). Crec que aquesta és la millor solució, ja que han posat en marxa la meva pròpia pila TCP / IP a bord accedir al mòdem Wavecom (GR64) i em van donar una bogeria: el mòdem es buggy en la transmissió de dades GPRS transparent. Però (later!!) M'adono que la pila incorporat funciona realment bé. Espero que això podria ser un consell valuós

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back