Taxa d'error en AWGN: per què mitjana = 0, variància = No / 2?

M

mazdaspring

Guest
Estic tractant d'entendre com fer matlab en la taxa d'error en AWGN. No obstant això no em queda clar en algunes parts de baix. 1 Per què mitjana és 0 i per variància = No / 2 d'on són? és la teoria, o què? I he d'afegir soroll al senyal. Quina és l'equació de soroll en la teoria i com s'escriu l'equació de soroll en MATLAB. Gràcies.

AWGN és soroll blanc Gaussià additiu. La seva mitjana és zero d'acord amb la distribució de Gauss. No / 2 és la potència de soroll no estic segur sobre el significat real de No / 2, però crec que el poder dels diferencials del senyal real a través de la freqüència negatives i positives. Per tant, no / 2 equival a dues cares densitat espectral de potència. En matàvem, randn funció s'utilitza per generar valor aleatori gaussià distribuït amb mitjana zero i variància

En matàvem, randn funció s'utilitza per generar valor aleatori gaussià distribuït amb mitjana zero i variància
Moltes gràcies. Això és bastant clar per a mi. Pot vostè explicar-me, si us plau. la diferència entre rand i randn? Així que quan ho faig matlab per AWGN he de fer servir randn lloc de rand? A més ... veig el codi d'algunes persones .... el seu soroll en MATLAB és 1 / (x squareroot2 [rand (1, N) + j randn (1, N)]), on es ve això? i per què en el [] .... rand veritable valor d'ús i utilització randn imaginari? Moltes gràcies per endavant.

Funció rand s'utilitza per generar uniformement distribuïts a l'atzar, mentre que els valors randn funció de Gauss-distribuïts valors aleatoris. Crec que aquest terme [rand (1, N) + j randn (1, N)]) és complex de Gauss valor a l'atzar per a la variància (vostè pot pensar com el poder) de la seva és igual a 2 en Matlab, es pot comprovar fàcilment variància de la variable XX = randn (1, N) escrivint var (X) Si N és gran, var (X) és aprrox. 1 i A continuació, pot comprovar la var (X + Y) = 2, on X = randn (1, N) i I = randn (1, N) per normalitzar l'energia de [rand (1, N) + j randn (1 , N)]) a 1, simplement multipliquem amb 1/sqrt (2) Espero que això ajudi

randn produeix tots els nombres positius. Per tant, no pot ser una mitjana de 0. AWGN per afegir a un senyal, l'ús AWGN (senyal, SNR), o bé, afegir el següent: r = a + (b bis) .* rand (100,1);

Pot vostè explicar-me, si us plau. la diferència entre rand i randn?
La diferència es refereix a la distribució de variables aleatòries generades per aquestes funcions. rand () genera elements aleatoris amb unitat de distribució, mentre que randn () amb distribució normal.

randn produeix tots els nombres positius. Per tant, no pot ser una mitjana de 0. AWGN per afegir a un senyal, l'ús AWGN (senyal, SNR), o bé, afegir el següent: r = a + (b bis) .* rand (100,1);
Què és A i B? Per cert, gràcies per tots vostès. Jo ho entenc ara de rand, randn

ho sento, una és el límit inferior i límit b isthe superior dels nombres que vostè espera.

amics em pot dir sobre el que a valors reals de soroll gaussià de distribució?. i com pot ser generat

Broma Hola Diguem que vols afegir gaussain en els següents 10 bits de dades modulada BPSK ModulatedData randint = (1,10, [1 0]); i Di EbNo = 4dB així és com es pot calcular la part real i de Img soroll EbNo_lin = 10 ^ (EbNo/10);.% Calcular el valor lineal de EbNo No 1/EbNo_lin =;% calcular la potència de soroll Assumint Eb = 1 NI = sqrt (No / 2) * randn (1, la longitud (ModulatedData)); NQ = sqrt (No / 2) * randn (1, la longitud (ModulatedData)), N = NI + j * NQ;% Generar AWGN complex

No és la densitat de potència de soroll en un B BW, i l'espectre de soroll, perquè és al + veu i-veu l'amplitud de freqüències és No / 2 en un espectre de doble cara. Zero significa que ve del fet que totes les mostres són independents del soroll i el senyal de soroll de tota correlació és, de manera que la senyal de soroll no s'inclina ni als + ni - amplituds.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back