subminiatura altaveus (auriculars)

Aquest petit 1 / 2 "altaveu té una resposta de freqüència horrible. No baix que sigui, un pic enorme resonanlt a 1100Hz i els pics i nuls en altres freqüències més altes.

Aquest petit 1 / 2 "altaveu té una resposta de freqüència horrible
El més probable és que tenim això en comú amb molts dels dits en auriculars . També hi ha molt pitjor [i ] altaveus [/i] si podem confiar en el full de dades. La pregunta era sobre la tipus dels oradors, al meu entendre, són bastant similars, però és d'esperar una mica més lineal. Useally tenen una impedància alta de 20 a 50 ohms. Per cert, la altaveus pot tenir una diferent (major) la resposta de baixa freqüència quan s'opera a l'orella .

Si vostè busca per a l'alta qualitat dels auriculars mini-li suggereixo que SENNHEISER OMX 90 VC Estil

Des de començament a través de la meva investigació, vaig saber que la turbina de Monster In-Ear oradors parlen en la seva majoria es troben en uns auriculars in-ear. Ofereix una qualitat de so excel · lent amb baixos forts amb estructures metàl · liques i bossa de transport. Es pot reduir els sorolls del medi ambient i fàcil d'usar, però en un altre banda, pot disminuir la seva capacitat auditiva.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back