SSM2211 ATUR COM

W

waqas5304

Guest
VULL SABER COM PUC UTILITZAR LA FUNCIÓ COM TANCAMENT DE SSM2211.I han provat el circuit en FULL DE DADES però quan el senyal està per sota de llindar la sortida de l'amplificador de pop i so de clic. A més, jo no sóc capaç de controlar el nivell de ATUR estic prenent el 50mV LLINDAR. ESPERANT mica d'ajuda en URGENT

Waqas: Si us plau, llegiu la pàgina 17 del full de dades no és un exemple, hi ha un circuit d'exemple utilitzant OP181 que podria posar el xip de dins i fora d'apagar de forma automàtica. Espero que ajudi, que no llegeixi el full de dades de nou.

He llegit que pot vostè explicar el circuit. QUÈ PROBLEMA OP181 DOES.ANOTHER és que DONOT HAN OP181.I estic fent servir TLO74.CAN jo ús. Si vostè ha utilitzat aquest circuit PLEASE HELP ME, seré agraït

Llegiu algunes seccions del full de dades i el rebràs tu mateix. No obstant això, per a la seva comoditat, aquí hi ha alguna cosa del full de dades.
En aquest exemple, una aplicació de ràdio portàtil requereix el SSM2211 que s'activa quan un senyal d'entrada superior a 50 mV es detecta. El dispositiu necessita per tornar a la manera d'apagada a menys de 500 ms després del senyal d'entrada ja no es detecta.
el que és evident en l'esquema és que OP181 és una altra OP-AMP i està actuant com un amplificador de detecció de corrent en aquest de configuració. podria utilitzar xips TL però el que he esmentat o és una OPAMP. Vostè tindria un sol amplificador operacional com TL061/071/081 etc, i podria veure els teus CAPS LOCK, és molt molest.

hola sóc feliç de que hagis replied.moreover Em sap greu per CAPS Lock.i han tractat el mateix exemple esmentat en el full de dades amb TL074 amb el seu opamp.but un dels resultats desitjats no s'estan obtenint, tinc recalucated tota la resistència valors, però el meu ssm2211 no està funcionant en shutdownmode.i sóc incapaç d'entendre que el que és el problema en això. i utilitza l'exemple del full de dades i comprovar el circuit de 50mv.but per a la meva sorpresa, l'amplificador està treballant fins i tot a 2 m vaig veure canviat l'amplificador, però no de o use.if han utilitzat el SSM2211 es pot calcular els valors de resistència i capicative per al llindar de 200mV per a mi i per comprovar el temps que està treballant o no. i serà molt agraït si em ajuts. estic en greus problemes, ja que de

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back