Sortida del regulador 78L05 = 8V?

S

sayfollah

Guest
Vaig canviar l'ús regular de 7805 reguladora de la petita 78L05 El problema és que la sortida del 78L05 Vout = Vin - 1V, quan l'entrada és la bateria de 9V de sortida és d'aproximadament 8V. Vaig tractar de més de 20 peces de 78L05 i tots estan donant la mateixa sortida. Jo els experiments sense necessitat de connectar-se a qualsevol altra part. Hi ha una solució per aquest problema, o que estiguin danyats de tot?

Intenta ells en un circuit amb una càrrega d'almenys 1 mA. Crec que han de ser carregats. Salutacions, Pld4me

no necessiten ser carregats que jo sàpiga, va usar pinout correcte?

Dret, si s'ha utilitzat el paquet TO-220 per 78XX i ara estan utilitzant 78Lxx a A-92, a continuació, els pins s'inverteixen ... 1 2 3 = En GND fora de 78XX i 1 2 3 = Fora de massa en el 78Lxx. Em va passar una vegada també;)

Thanx per la seva ajuda .. rfmw, que funciona. Jo havia connectat s'inverteix, tot i que he comprovat el full de dades 78L05 dues vegades:). Estic sentint-me maldestre. Gràcies per la seva ajuda.

7805 adj idea sortida de volts. per 78L05 (a-92) = 7805 (a-220) http://circuit-electronic.blogspot.com/2007/03/power-supply-5-22v-by-7805.html
04-03.jpg

La raó que la seva sortida va ser 8V quan s'inverteix l'entrada i la sortida del regulador es deu a un díode intern inclòs dins d'aquest IC. El díode es connecta amb l'ànode de la sortida i el càtode a l'entrada. El seu objectiu és descarregar el condensador de sortida en el subministrament d'energia. Si el condensador de sortida té una càrrega més gran que el condensador d'entrada, es pot revertir el biaix del transistor de pas interior i danyar-lo. Quan es connecta el regulador amb l'entrada i la sortida invertida, el díode es polaritza llavors el que va augmentar la tensió de sortida. Esmento tot això, perquè aquest tipus de lectura de voltatge és un indici de solució de problemes de valor. Si la sortida és massa alt i el dispositiu no està en curt, llavors en general sospita que un regulador lineal instal · lats.

Intenta ells en un circuit amb una càrrega d'almenys 1 mA. Crec que han de ser carregats. Salutacions, estic d'acord!

no estic fent servir aquest 7805 en tots els dies a vegades no he tingut la tensió correcta, perquè de component defectuós si us plau posar un condensador a la sortida o obtenir el voltatge adequat

Aquest IC és fiable, que ha d'haver tingut connexions invertides. Només has de comprovar les connexions.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back