solucionador de CCT problema eigenmode exactitud!

E

errant cor

Guest
Veig en el seu manual, hem d'exigir més mitjans que els necessaris per garantir la precisió, perquè pot donar solucionador accurary pobres per les maneres d'ordre superior.

Però una vegada, per confirmar la convergència dels resultats donats per l'encarregat de resoldre, augment de la densitat de la malla pas a pas i examinar els canvis.
Fins a cert punt, crec que la malla no és molt densa, només 900.000 cèl lules, però fins i tot alguns modes tenen menor precisió pobres (marcats amb * per CCT).

Qualsevol persona que va trobar una situació semblant?Quina és la raó?

Gràcies per l'atenció ur!

Hola,

CST solucionador Eigenmode que vostè utilitza?AKS o JD-Solver?Si vostè està interessat només en les formes de primers anys, I belive, és millor utilitzar el Solucionador de JD.

F.

Sí, he utilitzat el mètode AKS.

Aleshores, aquesta és la deficiència del mètode de AKS?

Vaig a tractar JDM.

Thank u!

Hola

Suposo que això no realment una deficiència.El Solver JD és més robust que el que jo sé.La Jugant amb els paràmetres de Solver AKS també pot donar-li bons resultats.

El Solver JD acaluates manera després de Mode.El temps calcualtion augmenta amb el nombre de maneres que vostè necessita.Solver AKS calcualtes diverses maneres és una sola injecció.Per a un gran nombre de modes de Solver AKS tant, és molt més ràpid ...

F.

Què vol dir per "jugar amb els paràmetres de Solver AKS"?Quins paràmetres es poden ajustar per obtenir millors resultats?

D'altra banda, no el nombre de manera que jo vull és gran, a 5 o 6.
Però ara CST consumeix 1.5-2 G Ram, i finalment tanca anormalment.
Jo no sé per què, tal vegada acabada pel sistema operatiu?

He sentit Windows pot utilitzar en la majoria de 2G Ram, llavors, ¿quin sistema operatiu s'ha d'utilitzar per a simulacions més complexes i més Ram?

Thank u all!

Hola cor errant,

en la configuració del programa de solució especial que trobareu alguns paràmetres com per exemple, l'estimació del eigenfrequncy highgest.El valor per defecte és 0 si no no la freq higherst.Tanmateix, si alreday tenen una conjectura bastant bona (potser d'algunes simulacions abans), pot introduir aquest número allà.

Què tan gran és el seu càlcul en funció de les cèl lules de la malla?)

Potser vostè ha d'enviar la seva estructura a la línia directa o CCT.Alguna vegada en contacte amb ells?

F.

Sí, també veig l'estimació de paràmetres de la eigenfrequncy highgest.
M'acabo de donar una millor estimació, solucionador s'està executant ara.

El meu model té més de 900 milions de cèl lules de la malla.

Vol dir que pot obtenir ajuda de la pàgina principal del CCT?

Hola!
Ja sigui des de la secció de suport (cal un inici de sessió per a això) o amb un correu electrònic a
info (at) cst.com.

F.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back