Simulació HFSS qüestió resultat

L

limate

Guest
Estic confós amb els resultats que mostren al document adjunt carta de Smith. Jo understant MP aquí és la magnitud i la fase de la impedància. Llavors, quina és la relació entre el MP, RJ, i GB, Q, i el ROE en aquesta llista? Com és la conversió entre S, Z, Y i els paràmetres en els informes HFSS? Gràcies per la resposta.

Crec que MP és la magnitud i la fase de la Γ constant (coeficient de reflexió). RX representa la part real i imaginària de la impedància Z i GB representa la part real i imaginària de 1 / Z. Quant a la Q i la ROE, jo no ho recordo exactament, he de buscar en els meus llibres primer, i després li expliqui. I és: Γ (coeficient de reflexió) = (Z-1) / (Z +1)

Tens raó! Jo orignallu desitja veure els paràmetres-Z a la carta de Smith, la causa del problema que he publicat.

Hola, de nou. Ho vaig comprovar sobre Q i VSWR i és VSWR = (1 + Γabs) / (1-Γabs) on Γabs és el valor absolut de Γ (coeficient de reflexió). Quant a Q, és Q = (energia emmagatzemada) / (consumeix energia) = X / R, on X, R la part imaginatoria i real de la impedància Es Z. També és: Q = fo / BW, on FO representa la freqüència utilitzat i BW per l'ample de banda. I no crec que vostè ha de convertir qualsevol dels S, Y i Z paràmetres en HFSS. Es calcula tots ells. Podeu triar que s'ajustin a millor i fer un informe d'ells. Espero que HEPS!

Ho sento, vull que els punts de [color = red] advertència # 1 - després d'inútils [/color]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back