simulació de dues antenes en el CST o HFSS

S

shahid78

Guest
Hola em pregunto és possible en CST i HFSS al model 2 antenes amb una certa distància entre ells i mesurar la S21 entre ells. si algú té èxit el model de configuració tals. Li agrairia si uplaod seu model. algun suggeriment per a crear la configuració d'aquests models es considera que la majoria la benvinguda a

Establir el model com si estigués modelant una línia de transmissió. Ports a cada extrem. Dit això hi ha una alta probabilitat que el model de qualsevol utilitat serà massa gran per funcionar en qualsevol ordinador realment raonable. El primer factor és "una certa distància". El següent és la freqüència i el detall de les antenes del model. La memòria RAM s'ha de considerar així. Bona sort i espero que tinguis un ordinador potent. He modelat de diverses antenes, una certa distància entre ells, utilitzant amb èxit HFSS. Jo no estic en llibertat de compartir els models.

hola Azulykit i agraeixo els seus comentaris en la meva pregunta. Entenc perfectament el que vostè va esmentar en el seu missatge. La veritat és que han modelat amb èxit dos dipols de 2,4 GHz a una distància de 10 cm. però els resultats que em van donar no es el que vull, bàsicament, vull el model del dispositiu experimental per mesurar el gap de les estructures EBG. En aquesta configuració s'utilitza sondes i els bucles en el costat oposat de l'estructura i que perodic S21 mostra la posició de la banda prohibida. així que agrairia tingués a bé confirmar si s'ha modelat una situació gràcies

i ja ho han fet en el CCT MWS 2008. dos la mateixa antena que irradia en un PCB dos energizado per diferents ports. bona sort!

Hola Shahid, no cal dipols si vols simular les propietats d'una superfície S21 EBG. En HFSS pot posar un disseny EBG (més de 3 cèl lules / fongs) a la part inferior d'una caixa rectangular. A continuació, es defineix una BC PEC per sota dels fongs (com pla de terra), PMC abans de Crist en els laterals dels fongs (per produir una periodicitat) i BC de radiació a la part superior de les cèl lules EBG (vostè ha de dissenyar la caixa de simulació, amb una alçada molt més gran que el gruix / alçada dels bolets / cèl lules). Finalment, pot utilitzar dos Waveports a la resta de les dues cares de la caixa de simulació rectangular. Llavors, quan es simula, és fàcil traçar la S11 i S21 paràmetres entre els dos ports per creuar / que passa a través de les cèl lules EBG. Bye, Pere

la forma de veure l'efecte del patró de radiació d'una antena en un altre lloc físicament separats .. en HFSS

Hola Pere, gràcies pels seus comentaris en el meu post. així mai obtenen bons resultats amb el mètode que vostè ha esmentat. és per això que estic buscant algun altre mètode per trobar la posició de banda prohibida però, una pregunta sobre la configuració del model esmentat per vostè. va dir que aplicar la condició de radiació en el límit superior de les cèl lules EBG. va voler dir en la part superior de l'estructura EBG o la part superior de la caixa de simulació rectangular? si apliquem radiaton AC a la part superior de la caixa rectangular llavors quan apliquem els ports de guia d'ones, en el fons dels ports que s'han PEC i en la part superior dels ports que s'han BC radiació. ¿No li sembla que han Shaud PEC abans de Crist a la part superior i inferior del port de guia d'ona em corregeixi si estic equivocat, gràcies pel seu interès en aquest tema es refereix a

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back