si algú té [email] ljlj@op.pl [/ email] correu

G

goky

Guest
Persona Whit aquesta direcció enviar Panasonic KX-F3550BS esquemàtic. Jo faild respondre perquè em surt missatge que aquest correu no existeix! Si us plau, si l'amo aquí, posar-se en contacte amb mi a goky_hr@yahoo.com Només necessito Panasonic KX-F3550BS esquemes de subministrament d'energia i PCB! Gràcies Goran

hola Goky es tracta d'una secció d'alimentació només d'un manual per Panasonic fax KXF3550be, espero que ajudarà o :) fa [size = 2] [color = # 999999] Alta després de 29 minuts: [/color] [/ size ] Bé, ho sento Goky no vaig poder adjuntar l'esquema per al subministrament d'energia aquí i després d'esperar molt de temps per pujar-lo aquí i no el vaig trobar, així que l'he enviat per correu electrònic. comprovar el correu ur i espero que això ajudi o ovacions

Gràcies, .. però jo allready han SER esquemes de subministrament d'energia, i sembla que BS i BE no té el mateix! Almenys en el meu model .. Vaig començar a preguntar-me si algú en mal estat mica la meva fax i posar una altra oferta!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back