senyal de vídeo a través de les línies elèctriques.

P

Patel jinal

Guest
Vull fer una unitat transiver través de la qual puc transmetre el senyal de vídeo rebuda (operador de cable) a través de la línia d'alimentació.Pot algú em guiï pel mateix?És possible?
La meva idea és així.El resultat d'això és modulada per cable de senyal de vídeo llançant a partir de la freqüència de 47MHz, o bé, s'ha de donar a la meva unitat de transmissió, la sortida de la que puc donar a les línies elèctriques.Llavors una altra vegada de funcionament següent node en l'àrea d'un mateix transformador, puc connectar la meva unitat de sortida del receptor de manera que és de nou la senyal de cable original que he utilitzat en el costat de l'entrada Emissor.pel que pot donar a la unitat de televisió directament.Ara necessito una ajuda a través del qual pot dissenyar el transmissor i el receptor.Si us plau, doni'm alguna idea per que jo pugui seguir endavant.
gràcies per endavant

Línia d'alimentació estàndard no està dissenyat per transmetre senyals d'alta freqüència i per sobre de la de modulació d'una transmissió de vídeo necessita una mica d'ample de banda ..
Tenint en compte la naturalesa del senyal de vídeo no crec que sigui possible ..

Records,
IANP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back