sensor de temperatura utilitzant 16F88???

T

thanhvtd86

Guest
Estic fent un projecte petit basat en un microcontrolador:"Un sistema basat en microcontroladors PIC16F88 té un potenciòmetre connectat al canal 1 del port A per simular un sensor de temperatura s'aplica un voltatge a l'A a la D converter. El microcontrolador és convertir aquest voltatge a un nombre de dos dígits, en el rang de 00 ° C a 99 ° C, utilitzant una ullada a la taula de calibratge, que després de ser convertida a l'ASCII i es mostren en un mòdul LCD connectat al port B amb un 4-mode de transferència de bits amb un text adequat. El programa és una mostra i mostrar la temperatura en un interval de temps adequat i funcionar de manera contínua ".Coses que va bé però jo estic atrapat en el sensor de temperatura ...
Quin tipus de sensor de temperatura s'ha d'utilitzar (específic).

He de connectar aquest sensor a quin tipus d'ADC, o simplement connectar-se directament als ports del PIC i després el mòdul de configuració de ADC en el PIC.

Algú si us plau m'ajudi.Jo agraeixo.
Gràcies

 
Pod tym nieco pokrętnym określeniem kryje się zmniejszenie sprzedaży tego rodzaju urządzeń. Spadła ona w lutym o 13% a wpływ na to miała mniejsza ilość dni roboczych w tym miesiącu jak i też duże zapasy jeszcze z poprzedniego roku. Nawet w odniesieniu do lutego zeszłego roku da się zauważyć spadek sprzedaży. Jedynym większym producentem któremu uda...

Read more...
 
Si vostè vol quedar amb A / D utilitza un sensor de Fahrenheit o Kelvin, com el LM34.Si voleu digital (la manera de SCI al 16F88 hauria de funcionar bé) utilitzar un termòstat SPI com el LM74.El final lleugerament superior 16F876A recolza I2C i podria utilitzar el LM75.Dallas Semiconductor també fan SPI I2C i sensors de temperatura (i estan calibrats)

 
Un sensor de temperatura simple pot ser construït usin el LM35 xip comunament disponibles.
La sortida del LM35 ha de ser alimentat a través d'un amplificador d'instrumentació (prefereixo el INA121 IC) i directament a qualsevol port ADC a la primera controladora.
PT100 també pot ser utilitzat com un sensor de temperatura.

 
Per fer el seu treball més fàcil, per què no s'utilitza com a termòmetre digital DS1820 de Dallas.Es tracta d'un termòmetre digital (calibratge) amb un cable d'interfície.He estat utilitzant durant anys la unitat es pot convertir Fahrenheit i Celsius també és lineal, de manera sense necessitat de taula de cerca

 
La meva elecció DS18B20, un sensor de temperatura de filferro.Codi molt fàcil i mostrar la temperatura en una pantalla LCD.

 
cameo_2007 va escriure:

Un sensor de temperatura simple pot ser construït usin el LM35 xip comunament disponibles.

La sortida del LM35 ha de ser alimentat a través d'un amplificador d'instrumentació (prefereixo el INA121 IC) i directament a qualsevol port ADC a la primera controladora.
 
ur si la tasca és detectar temp meu sugession és l'ús NTC, PTC es tracta de dos diferents tipus de detectors de temperatura de resistència augmenta la resistència la / disminueix amb l'augment de la temperatura utilitzant això com una resistència aplicar divisor de potencial i connectar el voltatge a través d'IDT a ADC.Aquesta és la tècnica utilitzada per trobar la temperatura a UPS
- Pradeep --

 
cameo_2007 va escriure:

Un sensor de temperatura simple pot ser construït usin el LM35 xip comunament disponibles.

La sortida del LM35 ha de ser alimentat a través d'un amplificador d'instrumentació (prefereixo el INA121 IC) i directament a qualsevol port ADC a la primera controladora.

PT100 també pot ser utilitzat com un sensor de temperatura.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top