SE54 en una caixa de Sun Solaris 10?

J

jelydonut

Guest
Algú sap d'algun problema amb SE54 o suau EDA, en general, quan s'executa Solaris 10? No tinc cap problema amb el 9, però estava considerant la millora .. gràcies jelydonut

hola, crec que serà millor per comprovar proveïdor edats plataforma de suport per confirmar l'estabilitat. pel que fa a la meva experiència, en algun moment edats pot treballar a la plataforma no compatible i s'estavellen en algun moment.

helllo, he comprovat recentment Solaris 10 amb algunes eines EDA. SE54 funcionat bé, també Maga (tot i que diu perquè el sistema operatiu no està qualificat) i així successivament. Però com es va dir, per tots els programari de Eda que migh utilitzar les opcions que has de comprovar la compatibilitat, perquè si vostè té "vells" programaris, thay pot requerir algunes "velles" les biblioteques en el SO o alguna cosa així i jo no saber com manejar això. Vaig haver de renunciar a Solaris 10 perquè tenia un "vell" peça de programari (HSPICE ...) i no he pogut fer-lo funcionar. De tota manera, també deppends de com fer la instal · lació, em va semblar molt sensible. A més, tingui en compte els recursos que pugui tenir al sistema. Bona sort i espero que això t'ajuda una mica!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back