scr gallet porta de tensió de la pregunta

S

speedshop

Guest
És necessari construir un circuit en què la tensió de tret d'un SCR es va corregir per a un rang de temperatura utilitzant un termistor, de manera que la tensió en el qual el SCR desencadena segueix sent la mateixa en un rang de temperatures. Suposo que necessito per a que coincideixi amb la relació V / T de la porta a la relació R / T del termistor. Hi ha una taula estàndard o mètode de selecció dels components? Per exemple, jo estaria utilitzant una sèrie de SCT BT151 i un termistor 100R.

Òbviament, les dades del dispositiu no permetrà que per al càlcul de la indemnització. Suposo que t'has adonat, que el full de dades i no es centra en el corrent de tret, d'acord a aplicacions comuns de SCR. Vostè hauria de realitzar una compensació basada sobretot en mesuraments empíriques, crec. Assumeixo però, que per als dispositius de comporta sensibles al TC silicona díode sistemàtica de -1,9 mV / K farà que la major part de dependència de la temperatura. Per cert, quina és la seva aplicació? Un circuit de barra de ferro de protecció contra sobretensions?

La seva purament un exercici que ha de completar, per produir un circuit de commutació que roman estable en un rang de temperatures que utilitzen components bàsics. La porta no és massa sensible, per tant, trio un SCR que s'utilitza per a la commutació de càrregues pesades, com ara motors. Els fulls de dades de termistors mostra els grups de R / T I característiques i es va preguntar si hi havia algun vincle amb els de SCR? Per exemple, aquests termistors Epcos s'agrupen d'acord amb el seu R / T característica, per exemple 1203, 1305, etc: http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/00a4/0900766b800a4589.pdf

El seu merament un exercici que ha de completar
Així que pot guardar els arguments d'altres, per què no considerar el control de voltatge d'un raonable SCR en absolut. NTC té lloc una exponencial de característiques lineals i generalment no són molt adequats per a la compensació de temperatura lineal. Neverless, generalment es pot dissenyar un circuit de resistència (la resistència sèrie i paral · lel), que dóna una coincidència de tres punts amb la característica lineal previst. Silicona PTC (per exemple, KTY8x) tenen una temperatura característica més lineal i sovint són més adequats per a una compensació rang lineal d'ample.

Utilitzar un comparador compara la tensió d'entrada dividint amb un voltatge de referència buit de banda base. El resultat comparant decidirà si s'injecta un corrent en el SCR per al gallet.

Gràcies per la teva aportació. Ara tinc la resposta. I obtingut un manual general per al rang de AVX de termistors NTC, va revelar mètodes per connectar i una fórmula per seleccionar resistències de fer reaccionar el NTC d'una manera més lineal. Fins i tot vaig arribar a AVX i em van enviar un programari per ajudar. Encara que jo no ho he provat, ja que necessito trobar un PC per córrer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back