RTC DS1307-8051 +, amb temes incorporats

A

adhiteev

Guest
Poni, estic treballant en un tauler que té el RTC i el treball amb AT89S52 xip. He descarregat alguns codis d'exemple de la xarxa de RTC, però podria aconseguir anyting que treballa. presenta algun dels que vénen a través de qualsevol codi de RTC que treballa? Gràcies Adhiteev

Per DS1307, el codi exacte de 24C0x (la eeprom I2C) funciona a la perfecció. Tots dos són dispositius I2C.

Hola, tinc el programa per llegir i escriure dades al DS1307. Utilitzeu compilador Keil. Millor respecte.

[Quote = NguyenHai] Hola, tinc el programa per llegir i escriure dades al DS1307. Utilitzeu compilador Keil. Millor respecte. [/Quote] Moltes gràcies NguyenHai .. però el vull en el llenguatge ASM. Em poden ajudar si us plau ... Gràcies de nou ..

[Què és XTAL de ds1307 a Ur code.i crec que està funcionant, però el càlcul del temps no és exacte.

l'enllaç de la nota d'aplicació es va esmentar anteriorment no funciona en el meu cas ... alguna idea? El control només es restableix després de pressionar "a" des del teclat ... i cant semblen resoldre el problema. M'estic fent tots els de les rutines de comunicació serial dret com puc veure tot el text que diu ... "pressioni per establir el temps" .... algú ha utilitzat el codi nota d'aplicació??

primer vull saber que el valor de RTC, on ru mostrar a la pantalla LCD / de set segments. tinc el codi perfecte de la interfície de RTC i en la pantalla LCD. però el codi està al c.

Hi im MURUGAPANDIYAN.N, vull incorporats temes de depuració per RTC DS1307 d'interfície amb el projecte de microcontrolador 89S51 per al propòsit de l'entrevista amb les solucions. Si us plau, respongui jo, tan aviat com sigui possible

Benvolgut Freind .. o pot donar-me aquest codi particular en C. .. tinc projecte similar basat en 8051-XTAL 11.0592, DS1307 i LCD o ... em pot donar .. per favor que estic cansat fins d'una setmana .. no hi ha codi de treball previst a la xarxa ... espero que el codi ur va a funcionar.,.

Freind Benvolgut .. o pot donar-me aquest codi particular en C. .. tinc projecte similar basat en 8051-XTAL 11.0592, DS1307 i LCD o ... em pot donar .. per favor que estic cansat fins d'una setmana .. no hi ha codi de treball previst a la xarxa ... espero que el codi ur va a funcionar.,.
Publica el circuit i el codi, podem resoldre-ho ..

[Sintaxi = c] # include # include sBIT rs = P0 ^ 0; sBIT en P0 = ^ 1; sBIT sda = P3 ^ 6; sBIT SCL = P3 ^ 7; sense signar rtc_adr char [8] = {0x00, 0x02 0x01, , 0x03, 0x04, 0x06 0x05,}; sense signar rtc_dat char [8] = {0x20, 0x58, 0x23, 0x05, 0x31, 0x12, 0x03}; sense signe dis char [7] = {0x20, 0x20, 0x28, 0x08, 0x0C , 0x06, 0x80}; sense signar un char a, b, c, d; strt_bt buit (); stp_bt buit (); dta_wr buit (); dta_rd buit (); cmdwrt buit (); datawrt buit (); demora buit () void rtc_wr (); rtc_rd buit (); void display (); main () {int i; for (i = 0; i

primer vull saber que el valor de RTC, on ru mostrar a la pantalla LCD / de set segments. tinc el codi perfecte de la interfície de RTC i en la pantalla LCD. però el codi està al c.
Benvolgut amic, si vostè té el codi C per al DS1307 8051 + LCD pot llavors o publicar el seu codi?

Benvolgut ckshivaram ... He trobat aquest codi realment útil per començar amb DS 1307 ... només hi ha una cosa que he de preguntar ... ha estat provat aquest codi a bord ... i el que XTAL es va utilitzar per al microcontrolador .. Jo vaig a usar microcontrolador 89S51 i 11.0592 MHz freqüència del cristall com jo tan sols necessita la comunicació serial per al requisit de [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 20:16 ---------- Post anterior va ser a les 20:14 ---------- [/size] [/color]
[sintaxi = c] # include # inclouen sBIT rs = P0 ^ 0; sBIT en P0 = ^ 1; sBIT sda = P3 ^ 6; sBIT SCL = P3 ^ 7; rtc_adr unsigned char [8] = {0x00, 0x02 0x01, 0x03, 0x04, 0x06 0x05, }; sense signar rtc_dat char [8] = {0x20, 0x58, 0x23, 0x05, 0x31, 0x12, 0x03}; sense signe dis char [7] = {0x20, 0x20, 0x28, 0x08, 0x0C, 0x06, 0x80}; unsigned char a, b, c, d; strt_bt buit (); stp_bt buit (); dta_wr buit (); dta_rd buit (); cmdwrt buit (); datawrt buit (); demora buit (); rtc_wr buit (); void rtc_rd (); void display (); main () {int i; for (i = 0; i

Gràcies a donar el codi de sol · licitar o que si us plau pujar el diagrama CKT també gràcies

sda és P3 ^ 6 i SCL estan totes elles connectades a P3 ^ 7. LCD RS pin P0 ^ 0; LCD a pin P0 ^ 1; lcd pins de dades està connectat a P0.2, 0,3, 0,4, 0,5, amb una resistència de 10k per a tots els pins del port. RTC tindrà un oscil lador de cristall de 32.768KHz. Espero que això sigui clar per a vostè.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back