ROE en el registre diari d'antenes dipoole

E

enamshah

Guest
Estic desenvolupant LPDA de 3.1 ghz i estic fent servir tau = 0,942 per obtenir = 10 dBi però quan em simular en HFSS em surt un ROE molt alta .... també el guany és baixa en 1-1,5 GHz (aproximadament 3-4dB) i de 2,75 a 3 GHz (d'uns 7-8 dB) ...... com puc reduir el ROE i l'augment d'augment de ......., a més, estic fent servir n-tipus de connector femella .... té lloc de connector també té un efecte en VSWR ........

com una regla d'or amb una antena de registre diari tindrà 3 elements ressonants en qualsevol freqüència donada en el rang d'ample de banda de l'antena dels llibres en general, d'acord que 3 elements = ~ 6dBd guany. M'imagino que seria difícil d'aconseguir molt més que això, sense sacrificar greument els altres paràmetres de l'antena. heus aquí un exemple d'un 2 - 11 GHz log-periòdica de l'antena de fer ús.
attachment.php
aclamacions de Dave

thnxs Dave, però el problema de la ROE persisteix i jo no estic fent plana LPDA i no em vaig amb l'estructura de la base LPDA (2 braços) així que com puc reduir el ROE és ....... ubicació del connector també té un efecte en VSWR .

es pot comprar a eBay i aprendre a fer per al seu desenvolupament. 6 $ a 40 $ GHz antena PCB sessió periòdica | eBay [/url] LPY41 Logi registre periòdic d'antena PCB 400-1000 MHz | eBay [/url] LPY2 Logi registre periòdic d'antena PCB 900-2,600 MHz | eBay [/url]

Vostè ha de verificar Zi funció de la freqüència d'un desajust sistemàtic i corregir la geometria de l'antena és el cas. Si vostè té una connexió a l'alimentació asimètrica, ja que l'anterior es mostra l'antena PCB, llavors la posició del cable afecta la característica de l'antena. Podeu utilitzar els tubs de ferrita per suprimir les ones de cable de manera comú.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back