RFID CARD READER enviant un identificador de l'estació principal de

S

smartsun0

Guest
Hola Estic planejant desenvolupar un lector de targetes RFID, que transmet l'identificador de l'estació principal.m'ajuden pl

comprovar el següent enllaç
http://instruct1.cit.cornell.edu/courses/ee476/FinalProjects/s2006/cjr37/Website/index.htm

Hola

Gràcies

Necessito interfície RF ID lector de targetes per servidor remot amb un gran rang de RF ruta de comunicació, que emmagatzema les dades de RFID amb la localització i el temps dealguna idea?

La majoria dels mòduls de lector necessita un processador, respectivament, un PC per controlar i rebre les dades.No obstant això, un lector amb interfície en sèrie podria ser bàsicament connectats a una xarxa Ethernet o WLAN al convertidor RS232, moure la tasca de control a l'estació de "principal".Des d'un aspecte de disseny del sistema modular, una estació de RFID intel.ligents lector amb la interfície LAN pot ser preferible.Però jo no sé a les teves necessitats.

Significa "de llarg abast RF ruta de comunicació" significa el camí de la RFID, per exemple, els estàndards ISO 15693, o la comunicació d'acollida?

Hola

Aquest projecte es fa servir per al seguiment de la càrrega.

cada unitat de RFID Fitts camió de càrrega enel.

estació base es comuniquen a través de GSM

Les unitats de RFID consisteix en una etiqueta RFID Mòdem GSM

El sistema probablement s'utilitzi un processador integrat per a manejar la comunicació GSM, preprocessament i emmagatzematge temporal de dades de l'etiqueta (per exemple, per reduir el temps d'aire).En el cas d'una comunicació GPRS, vostè podria tenir una connexió de servidor permanent, sense cost extra, però ha de ser conscient de la pèrdua temporal possible de la comunicació.

Hola,

Vostè pot veure l'arxiu adjunt sobre la introducció de la RFID.
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back