RF per al disseny del regulador DC

F

florescent

Guest
Hola. YALL meu xip de sensors sense fils seran alimentats pel senyal de RF (per les bobines d'inducció). Ara estic encallat en el disseny de RF a DC regulador (2,5 V VDD generació). La meva bomba de càrrega es multiplica la tensió i proporciona DC no regulada amb petites ondulacions. Aquest DC varia de 0 a upto15v en funció de la distància entre el microxip i el lector. El meu regulador CMOS només se suposa que generen 2,5 V VDD constant d'aquesta variació de la tensió d'entrada. (Tinc un problema amb díode de disseny amb el paquet que estic utilitzant, de manera que només CMOS) Ara, ha estat gairebé un mes per a aquest disseny. He decidit no perdre més temps, però pregunti als experts. Entre els molts documents de IEEE que he llegit en relació a aquest disseny, afegir aquest que m'ha donat el resultat més proper fins ara. L'únic problema (gran problema) és el consum actual. Aquest document es basa originalment 100u del corrent. Ho he millorat a 70uA, però massa per la meva aplicació biomèdica. Estic utilitzant "On Semiconductor 0.5um Tech (AMI06)" amb cadència. No és possible utilitzar menys de 10UA amb la tecnologia gran i vell (0.5um)? Li presentar les seves bones idees o documents de IEEE?

Atès que la potència d'entrada és fonamentalment limitada m'agradaria anar amb un regulador en paral · lel, just després dels rectificadors. Una energia molt baix gap i el transistor de derivació. O fins i tot una simple pila FET (per exemple, 3 * VT) potser amb un mirall d'alta proporció actual a la part inferior pel que té espai per al cap de drenatge utilitzable. La pregunta és, com de bo i processos repetibles és el "2,5 V" ha de ser? Estem parlant d'adquisició de dades, o simplement executar alguna lògica a baixa velocitat amb el temps conservador?

Benvolgut dick_freebird Gràcies per la seva resposta i les grans idees que s'executaran nombre bastant bo dels blocs (només un parell de blocs digitals, analògics per a tots els altres) que tenen lògiques, tant d'adquisició de dades i lent, molt lent (desenes de kHz). L'únic és oscil · ladors que permetin obtenir dades dels sensors de modulació de càrrega. No és necessari comptar amb un regulador estable super. No obstant això, la més estable, millor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back