Ressonàncies desconegut en simulacions HFSS a 70GHz ... Ajuda ...

Z

ZincBear

Guest
Hola a tots, estic tenint problemes per a la simulació d'una simple línia microstrip per sobre de 60 GHz 50ohm. Mentre que els simuladors de circuits, com ara AWR i ADS ofereix una corba suau, i la pèrdua de bon rendiment de-15dB a la freqüència de 200GHz, HFSS m'està donant pics estranys i ressonàncies voltant de 70Ghz (es mostra en arxiu adjunt). Hi ha alguna configuració que vaig fer malament? ... Els paràmetres de la línia microstrip és la següent: - 3mil GaAs de gruix - 20mil llarg - Els paràmetres de simulació 2.2mil gamma de la següent manera: - agrupats port1 i port2 - Freqüència de solució = 150GHz - rang d'escombrat = 1-100GHz en el pas 1 Ghz - El nombre màxim de passa = 20 - passen per Max delta S = 0,02 - Objectiu Lambda refinament de 0,3333, utilitzar l'espai lliure marcat lambda - Refinament per passar = 20% - el nombre mínim de passos = 1 - Mínim convergent passa = 1 - Port de l'exactitud de camp = 1% - S'ajusta automàticament Min / Max Triangles marcada Pls amablement assessorar ... Moltes gràcies ...[/img]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back