Reservar a la reparació de Monitor i la solució de problemes

S

sawwa7

Guest
hola a tots
Realment necessito un bon eBook en la reparació de les tècniques de seguiment i detecció d'avaries.un llibre que analitzar circuits supervisar les diferents fases i explicar com solucionar-los.
així no em parlis FAQ Sam i notes en la reparació de monitor com ja tinc i llegir-los.el que necessitem és una més documents pràctics i professionals.
qualsevol ajuda serà apreciada i gràcies per endavant

I dont want YOU PERÒ PER IMPEDIR prengui un consell de mi tinc 25 anys de TV VCR AMP ETC reparació de ràdios i 10 anys de la reparació d'ordinadors en el meu haver MONITORS ADRE WORTH IT NOW DAYS.NUMBER UN Si vostè té la equiptment solucionar de manera efectiva LA equiptment LES ARTS ÉS MOLT PROPRIATARY el que significa que haurà de saltar a través d'anelles per obtenir qualsevol servei sobre si pot trobar de TI i si la companyia ho vendrà a YOU.THERE SON MOLT moltes entitats FABRICACIÓ MONITORS.A parell d'anys enrere no va ser del voltant d'almenys 1500, o que em COUNTED.I OPORTUNITAT AMB TOT I els monitors són els més difícils d'afrontar, WITH.IF vostè tot just està començant i vostè insistir que estan demanant per al cor i mals de cap.

hi Mr.DONALDRAYVESSELLS
moltes gràcies per la resposta ur després d'haver perdut tota l'esperança d'obtenir alguna resposta
ur right, però la majoria de les eines de laboratori d'R realment no eren a on visc i si o trobar cap serà tan car i una última paraula que m'agradaria dir és:
U em va donar l'última resposta després que he tractat de fer-ho de moltes maneres, vaig a tractar de construir la meva propi laboratori d'equips d'assaig.
Ja he recollit molts circuits bé i vaig a començar a construir amb l'esperança d'almenys vaig a trobar els components necessaris.
moltes gràcies per ajudar a la Ronda Uruguai i l'assessorament
salutacions cordials

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back