Rellotge digital

L

Livingston

Guest
Please suggest me non-programable ic and if you have any idea of the project please suggest me

Estic dissenyant un simple circuit de rellotge digital
que mostra la SEC, minuts, hores, si és possible, dia mes any "Si
us plau, em suggereixen no programable CI i si té alguna idea del projecte, per favor em suggereixen

Gràcies.

Hola
Òbviament, el circuit serà conceptualment grans.La raó és, el rellotge d'entrada que s'utilitzarà estarà en el rang de MHz i la freqüència mínima que es necessita és 1 segon.Així que es necessita un nombre adequat de conter mòdul extremadament grans.Vostè comptadors en cascada a diferents poden de manera asíncrona.Per tant, un FPGA de ser útil, suposo.Escriviu el codi en VHDL o Verilog o qualsevol altre llenguatge de descripció de maquinari i utilitzar un programari d'interfície apropiat.Si us plau, hágamelo saber com es enfocament

Hola,

Vostè pot utilitzar Rellotge en temps real (RTC) IC's de Maxim.

Si necessita més informació, poseu-vos en contacte amb mi.

Records,
N. Muralidhar

No programable?És aquest rellotge simple tot el circuit?O dit d'una altra manera ...És només va a mostrar la informació requerida en una pantalla o es va a subministrar la informació a un circuit diferent?
Només vols configurar a través de botons simple?Quin tipus de pantalla té?

qualsevol pot publicar aquí schemetics rellotge i hexadecimal Segons AVR

utilitzar 555 IC temporitzador i de mesura d'utilitzar 4 bits per implementar la lògica deAixí mateix, també pot utilitzar 4MHZ oscil lador de passar a través de la sèrie de T-xancles per obtenir la freqüència adequada ur utilitzant 4MHZ o oscil lador de rellotge va fer una microsegons upto

Nota: - 2 pins doesnot oscil lador de vidre de rellotge de producció pròpia, però oscil lador de 4 pins produeix el seu propi rellotge de la seva cara de 2 pins oscil lador, però en el rang de

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back